با آغاز فصل بهار و شروع تعطیلات ایام نوروز، فستیوال‌ ها و جشنواره‌ های نوروزی بسیار متنوعی در شهر آنتالیا ترکیه برگزار می ‌شود و همین موضوع باعث می شود تور آنتالیا بعنوان اولین مقصد برای مسافران نوروزی انتخاب شود. خوب از آنجاییکه اصلی ترین و مهمترین دلیل محبوبیت ترکیه برای ما ایرانیان، این موضوع است که مسافران ایرانی برای سفر به این کشور نیاز به اخذ ویزا ندارند و بدون دردسر دریافت ویزا در کمترین زمان می ‌توانند تورهای آنتالیا را خریداری و راهی این مقصد محبوب و دوست داشتنی شوید؛ مهمتر اینکه آنتالیا جزو ارزان ترین مقاصد خارجی برای ما ایرانیان بشمار می رود.

از این رو آژانس مسافرتی سفریار آریا با بررسی علایق شما مسافران ایرانی در خصوص مقاصد محبوب خارجی، مناسب ترین لیست قیمت تورهای آنتالیا نوروز 1402 را در سایت خود ارائه کرده است تا شما علاقه مندان بتوانید با خیالی راحت عازم سفری آرامش بخش بهاری شوید. این را هم بدانید که در این سایت مسافرتی و گردشگری شما متنوع ترین تورهای نرووزی آنتالیا را با توجه به سلیقه و بودجه مورد نظرتان می توانید تهیه نمایید. در ضمن  جالب است بدانید که براساس فروش تورهای مختلف در نوروز هر سال می توانیم تورهای نوروزی آنتالیا را جزو محبوب ‌ترین و پرطرفدارترین تورها در عید هر سال نام ببریم.

همان‌طور که اکثر شما می ‌دانید در ایام نوروز تقاضای سفر از سمت مسافران ایرانی بسیار بالا می رود به همین دلیل در این بازه زمانی از سال شاهد افزایش قیمت تورهای نوروزی آنتالیا خواهیم بود. اما این موضوع نباید باعث شود شما از خرید و بررسی قیمت تور آنتالیا نوروز 1402 منصرف شوید. ما در آژانس هواپیمایی سفریار آریا با ارائه بهترین قیمت تور نوروز به مقاصد محبوب و پرطرفداری همچون شهر آنتالیا در ارزان‌ ترین قیمت سعی داریم به شما کمک کنیم تا تعطیلات فوق العاده ‌ای را در این شهر جذاب و شگفت انگیز ساحلی سپری کنید و سال خود را به بهترین شکل آغاز نمایید.

آژانس مسافرتی سفریار با ارائه تور ایام نوروز و همچنین سایر فصول شرایط را به نحوی برایتان ایجاد می ‌کند تا با کمترین هزینه، بتوانید بیشترین لذت را از سفر به آنتالیا تجربه کنید. این مجموعه موفق قیمت های مختلفی از تور آنتالیا هوایی و زمینی را به شما گردشگران عزیز ارائه می ‌دهد که با توجه به بودجه و سلیقه مورد نظرتان بهترین انتخاب را در رزرو و یا خرید تور ارزان آنتالیا نوروز 1402 را داشته باشید. ضمنا توجه داشته باشید که نرخ تور آنتالیا با توجه به نوع ایرلاین، نوع هتل و خدمات ارائه شده متغیر خواهد بود. بنابراین اگر به دنبال رزرو تور هوایی آنتالیا هستید، می ‌توانید با متخصصین تور آنتالیا در آژانس سفریار در ارتباط باشید تا بتوانید سفری بیادماندنی را در این شهر زیبا تجربه نمایید. شما همچنین می ‌توانید برای سفر زمینی، تور آنتالیا زمینی ویژه نوروز را رزرو کنید و در ایام بهاره از تور آنتالیا خود نهایت لذت را ببرید.

بهترین زمان خرید تورهای آنتالیا نوروز 1402

خوب بهترین و پرطرفدارترین زمان برای حضور در شهر ساحلی و زیبای آنتالیا جهت گذراندن تعطیلات عید تاریخ 27 اسفند تا 4 فروردین ماه است و درست این بازه زمانی مناسب ترین زمان برای استفاده از بهترین هتل ‌ها، امکانات و فستیوال های جذاب تور آنتالیا نوروز 1402 به شمار می ‌رود. البته لازم به ذکر است که تور آنتالیا بهار برای 28 اسفند تا 2 فروردین، کمی گران ‌تر از سایر بازه زمانی ها در سال ارائه می ‌شود.

اما پیشنهاد مجموعه مسافرتی سفریار به شما علاقه مندان برای کنترل هزینه‌ ها این است که شما بلیط رفت و برگشت آنتالیا خود را 1 تا 2 ماه قبل از تاریخ سفرتان خریداری کنید. همچنین اگر ترجیح تان این است که 27 اسفند تا 4 فروردین در این شهر باشید، نیمه دوم بهمن ماه زمان مناسب خرید تور نوروز آنتالیا می باشد. اما اگر قصد دارید لحظه سال تحویل را در ایران باشید و بعد از آن سفر کنید این امکان را دارید که در همان روزهای ابتدایی تعطیلات نوروز، تور آنتالیا ویژه نوروز 1402 خود را برای تاریخ 5 فروردین به بعد از مجموعه مسافرتی سفریار خریداری کنید. موضوع مهم این است که اگر هم تا 9 فرورین ماه صبر کنید، از شلوغی و هزینه‌ های تور آنتالیا کاسته شده است و می ‌‌توانید با قیمت مناسب تری تور آنتالیا مورد نظرتان را خریداری نمایید.