مراکش به معنای "سرزمین خدا" در شمال غربی آفریقا قرار دارد و با کشورهای الجزایر و مویتانی، اقیانوس اطلس و دریای مدیترانه همسایه است.
مراکشی ها دارای قبایل متعددی بودند که هرکدام بدنبال آزادی خواهی، مقاومت ، متعهد بودن به فرهنگ و زبان خود و درکل ایدئولوژی های خود بودند تا اینکه در سال 786 میلادی اسلام پا به این کشور گذاشت و نه تنها در سراسر این کشور بلکه در دیگر سرزمین های آفریقایی و کشورهای دیگر نیز گسترش یافت.
مراکش با جمعیتی معادل 31 میلیون نفر دارای آب و هوای معتدل و بارانی است که متاثر از آب و هوای همسایه های خود دریای مدیترانه و اقیانوس اطلس می باشد. پایتخت و شهر مهم آن رباط است و واحد پولی مراکشی ها نیز درهم است و زبان اصلی مردم عربی و زبان دوم آنها فرانسوی می باشد. بدلیل اینکه بیشتر ساختمان ها و بناها در مراکش قرمز می باشد این شهر را با نام شهر سرخ نیز می شناسند.

شهر سرخ مراکش

لازم به ذکر است که مراکش در میان اعراب به مغرب معروف است و در سازمان ملل و کشورهای غیر عربی مراکو نامیده می شود.در نوروز 96 تمایل زیادی برای سفر با تور مراکش وجود دارد. و لست تورز در پست های آینده مطالب جذاب دیگری راجب مراکش برای شما عزیزان خواهد گذاشت

 

کانال تلگرام لست تورز lasttours1@