از سوئیت‌های غارنشینی در سانتورینی گرفته تا اقامتگاه‌های ساحلی جذاب در ترکیه، و هتل‌های رمانتیک فرانسه، اروپا به‌سرعت به یکی از مطلوب‌ترین مقاصد برای مسافران تبدیل می‌شود. علاقه‌مندان به سفر همیشه به‌دنبال هتل‌هایی با امکانات عالی برای تجربه‌ی یک سفر عالی هستند.

مجموعه سفیران گشت در این مطلب سعی کرده است چند نمونه از بهترین هتل‌های اروپا را به شما معرفی کند. شما می‌توانید برای ثبت‌نام تورهای اروپایی مانند تور فرانسه، تور اسپانیا و تور ایتالیا، با بهترین قیمت و کیفیت، همین اکنون اقدام کنید.

پاریس فرانسه - Le Bristol Paris

اگر قصد دارید برای تور فرانسه ثبت‌نام کنید یکی از بهترین هتل‌های پیشنهادی سفیران گشت، هتل ل بریستول است. این اقامتگاه یک هتل پنج ستاره لوکس و بزرگ در شهر پاریس است که دارای۱۹۰ اتاق می‌باشد.

از مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به استخر سرپوشیده و سونا، ماساژ درمانی، داشتن اسپا، سوییت ماه عسل، خدمات اتاق VIP و بسیاری از موارد دیگر اشاره کرد. در رستوران‌های هتل انواع غذاهای فرانسوی و بین‌المللی سرو می‌شود.

Le Bristol Paris به ترتیب از فرودگاه شارل دوگل ۲۳.۹ کیلومتر، از موزه لوور ۲.۱ کیلومتر، از کلیسای جامع نتردام ۳.۲ کیلومتر فاصله دارد. این منطقه از پاریس یک مکان فوق‌العاده برای دوستداران خرید، رستوران‌بازها است، همچنین یک فضای عاشقانه برای تور فرانسه‌گردی است.

ملاس ترکیه - Six Senses Kaplankaya

این استراحتگاه شیک که در دامنه درختان زیتون وحشی و دریای درخشان اژه قرار دارد، تجسم پیچیدگی شیکی است که برند Six Senses به آن شهرت دارد. هر یک از اتاق‌ها و سوئیت‌ها به زیبایی طراحی شده‌اند، از مواد اولیه طبیعی تهیه شده‌اند و برای تکمیل محیط‌های ساحلی خیره‌کننده، به‌وجود آمده‌اند.

با این حال، جواهر واقعی در تاج این استراحتگاه، اسپای 10000 متر مربعی Six Senses آن است. این مرکز سلامتی پیشرفته، همه چیزهایی را که می‌توانید برای جوان‌سازی جسم و روح بخواهید در خورد دارد، از جمله غارهای مدیتیشن برای ذهن، مراکز تناسب اندام برای بدن، و حمام‌های سنتی ترکیه.

پوسیتانو ایتالیا - Le Sirenuse, Positano

این هتل ساختمانی متعلق به قرن 18 میلادی است که در سال 1951 توسط خانواده‌ای اشرافی به هتل تبدیل شد. لوسیرنوس چشم‌اندازی عالی از سواحل آمالفی و شهر قدیمی پوسیتانو دارد. این اقامتگاه دارای جواهرات، مبلمان و اشیایی است که نسل‌ها دست‌به‌دست گشته است. از مزایای دیگر آن می‌توان به رستوران، استخر و یک چشمه آب گرم در پشت‌بام، اشاره کرد.

جان اشتاین‌ بک نویسنده مشهور در یک مقاله، در توصیف این هتل چنین می‌گوید: "هر اتاق دارای بالکن اختصاصی است و نمایی رو به دریای آبی و جزایر سیرن دارد که در آن آواز زنان به گوش می‌رسد." به نظر می‌رسد لوسیرنوس با همین چشم‌انداز فوق‌العاده و امکانات زیاد خود توانسته است، افراد معروف زیادی را به خود جذب کند.

اگر می‌خواهید برای تور ایتالیا اقدام کنید این هتل یکی گزینه‌ی عالی محسوب می‌شود البته باید بگوییم شب‌های خنک این هتل را بهتر است در لابی یا سوئیت‌های جذاب آن سر کنید. شما عزیزان می‌توانید برای رزرو تور ایتالیا با قیمتی استثنایی همین اکنون اقدام کنید.

سانتورینی یونان - Santo Maris Oia Luxury Suites & Spa

به ویلاها و سوئیت های آرام سانتورینی، سلام کنید. خانه ویلاها و سوئیت‌های این پناهگاه پنج ستاره به سبک بوهو، و دارای پنج استخر روباز است که دو تای آن‌ها استخرهای مشرف به دریای اژه هستند، و البته ستاره این اقامتگاه، مرکز سلامتی باورنکردنی آن است که برای پنج سال متوالی عنوان معتبر «بهترین اسپای تفریحی یونان» را دریافت کرده است و دارای فعالیت‌های جوان‌کننده فراوانی از جمله ماساژ، اسکراب، حمام بخار و سرما درمانی است.

همچنین می‌توانید از یک وعده غذایی در رستوران Alios Ilios لذت ببرید یا در هتل بمانید و از خدمات 24ساعته اتاقتان استفاده کنید. برای به پایان بردن یک روز عالی، شب‌ها را با نوشیدن انواع نوشیدی‌ها در بار سالن یا بار کنار استخر استراحت کنید.

مایورکا اسپانیا - Jumeirah Port Soller Hotel & Spa

از لحظه‌ای که پا به لابی تماشایی سقف شیشه‌ای جمیرا پورت سولر می‌گذارید، به‌طور غریزی می‌دانید که در جای خوبی هستید. در بدو ورود، از مهمانان با غذاهای الهام گرفته‌شده محلی مانند نوارهای پوست پرتقال شکلاتی خانگی و یک بطری آب پرتقال پذیرایی می‌شود.

در این هتل می‌توانید استراحت در اسپای مجلل Talise را انتخاب کنید، به یکی از دو رستوران خوب آن بروید، یا به سادگی از مناظر تماشایی کوه‌های Tramuntana لذت ببرید. تور اسپانیا یکی از بهترین آفرهای ویژه‌ی آژانس مسافرتی سفیران گشت برای علاقه‌مندان به فرهنگ مردم لاتین زبان است.

کرت یونان - Domes Zeen Chania

Domes Zeen Chania با الهام از مفهوم یونانی Ef Zeen یا «هنر خوب زیستن»، دقیقاً برای همین خوب زیستن طراحی شده است. همه چیز در این بهشت به شما احساس خوبی می‌دهد، از گزینه‌های عالی برای غذاخوری های فوق‌العاده آن گرفته تا خانه‌های ییلاقی و سوئیت‌های روح‌انگیز. این هتل گزینه فوق‌العاده برای خانواده‌ها هم است، با داشتن یک ساحل خصوصی، 46 متر مربع استخر آب شیرین برای بچه‌ها و یک کلوپ رایگان برای آن‌ها.

رجینا ایتالیا - Grand Hotel Tremezzo

هتل گرند ترمتزو، هتلی 5 ستاره در سواحل دریاچه کومو، است. اتاق‌های جذاب آن با فضای داخلی شیک دوره تزئین شده‌اند و بالکن‌ها، تراس‌ها، و سوئیت‌های روی پشت‌بام، ویویی منتهی به مناظر باشکوه سواحل دریاچه دارند. عاشقان ماجراجویی در اینجا می‌توانند با تورهای قایقی و ورزش‌های آبی فراوان، هیجان را تجربه کنند و از تور ایتالیا لذت ببرند.

پلیس قبرس - Anassa Hotel

آناسا با توجه به جزئیات بی‌بدیل، واقعاً می‌داند که چگونه احساسات شما را بیدار کند. خود را به آبگرم آن تسلیم کنید و در حین پرسه زدن در حیاط‌های آفتاب‌گیر و حمام کردن در زیر ستون‌های رومی پر زرق‌وبرق، از صلح و آرامش واقعی لذت ببرید. آناسا در این لیست، جایگاه شایسته ای دارد.

امکانات این هتل 5 ستاره عبارتند از یک کلوپ برای گذراندن اوقات فراغت با سرو انواع نوشیدنی، یک کلوپ برای بازی کودکان، آبگرم، وای فای رایگان، مرکز تناسب اندام، استخر و سونای مجهز که مشرف به دریای مدیترانه است و موارد بسیار دیگر که همگی برای یک اقامت عالی در شهر زیبای پلیس، گرد آمده‌اند.

ایبیزا اسپانیا - W Ibiza

دبلیو ایبیزا که در ساحل درخشان سانتا اولالیا، شهر تفریحی ساکت و آرام ایبیزا قرار دارد، گزینه‌ای عالی برای کسانی است که به دنبال استراحتی مفرح و غرق آفتاب هستند و مقصدی عالی برای اقامت در طول دوره تور اسپانیا است. در این هتل زیبا می‌تواندی در روز، حمام آفتاب بگیرید و در ساحل خیس پوشیده از نخل آن استراحت کنید، که در شب تبدیل به مکانی پر جنب‌وجوش برای تماشای غروب آفتاب می‌شود.

تور اسپانیا با داشتن هتل‌های فراوان از جمله اقامتگاه‌های ساحلی و اسپا و مراکز سلامتی، به مقصدی پرطرفدار برای افراد سراسر جهان تبدیل شده است.

پاریس فرانسه - Four Seasons Hotel George V Hôtel

هتل فور سیزن جورج پنجم یک ساختمان کلاسیک و مجلل و زیبا است که در نزدیکی شانزلیزه قرار دارد. هر اتاق این هتل طراحی و مبلمان منحصربه‌فرد خودش را دارد. این هتل پنج ستاره چیزهای دیگری هم برای برانگیختن هیجان مسافران دارد ازجمله نمای پاریس با خودنمایی برج ایفل و وجود گل‌های رنگارنگ و پیچیدن عطر آن‌ها در سراسر هتل.

با اقامت در این هتل مجلل، می‌توانید از استخر، سالن بدنسازی و زیبایی همچین یک ماساژ عالی بهره‌مند شوید. همچنین با خوردن غذاهای سنتی و مدرن فرانسه در فور سیزن، حس می‌کنید خودتان هم بخشی از پاریس هستید.