پیشنهاد می کنیم اگر بار اول است که میخواهید به شهر استانبول ترکیه سفر کنید، برنامه های کاربردی سفر به استانبول را برای تلفن همراه خود دانلود کنید. این برنامه های کاربردی در سفرتان به استانبول بسیار بسیار مفید و تاثیر گذار خواهند بود. اگر در تور استانبول خود به دنبال مقصدهای متفاوتی هستید و میخواهید استانبول را حرفه ای تر بگردید، حتما یکی از این برنامه ها را برای خود نصب کنید تا خیلی راحت به بهترین مقاصد گردشگری در این شهر برسید. بسیاری از هموطنانمان که به استانبول سفر کرده اند و در سفر خود از این برنامه ها استفاده کرده اند، رضایت بیشتری از سفر خود داشتند. در ادامه با لست تورز همراه باشید تا این 5 اپلیکیشن کاربردی برای سفر به استانبول را برای شما معرفی کنیم.

اپلیکیشن Trafi 

اولین برنامه ای که قصد داریم به شما معرفی کنیم، یکی از بهترین و مفیدترین برنامه ها برای سفر به استانبول بوده که توریست ها میتوانند برای خود دانلود کنند. برنامه ترافی میتوانند مسیرها را به زبان خیلی ساده برای شما نشان دهد تا گم نشوید. همینطور میتوانید خیلی راحت برای مسیریابی از مکانی به مکان دیگر از این برنامه استفاده کنید. این برنامه جدا از اینکه بهترین وسیله های حمل و نقل را معرفی می کند، بلکه در طول مسیر، مدت زمانی که طول میکشد را هم پیش بینی می کند. این برنامه خیلی راحت روی گوشی هایی با سیستم عامل اندروید و iOS نصب می شود و زبان آن نیز انگلیسی و ترکی می شود. استفاده از اپلیکیشن ترافی رایگان است. 

اپلیکیشن Trafi

اپلیکیشن sesli sozluk 

بسیاری از افرادی که به استانبول سفر می کنند و یا قصد سفر به این شهر را دارند، با مشکل زبان روبرو هستند و نمیتوانند راحت با مردم و فروشندگان ارتباط داشته باشند. به همین خاطر، اپلیکیشن sesli sozluk معرفی شده است. این برنامه یکی بهترین و کاربردی ترین برنامه هایی بوده که توریست ها میتوانند در سفر به استانبول روی تلفن همراه خود داشته باشند. اپلیکیشن sesli sozluk در اصل یک دایره المعارف بوده که قادر است به صورت آنلاین کلمات انگلیسی را به ترکی تبدیل کند. این برنامه کاملا رایگان می باشد و برای استفاده از آن تنها کافیست به اینترنت متصل شوید. از ویژگی های خوب این برنامه میتوان به این مورد اشاره کرد که اگر کلمه مورد نظر خود را جستجو کنید، کلمات دیگری که شبیه به آن کلمه هستند را نیز برای شما می آورد. همینطور تلفظ آن هم ارائه شده. این برنامه میتواند روی گوشی هایی با سیستم عامل اندروید و iOS نصب شده و زبان آن نیز انگلیسی و ترکی شود.

اپلیکیشن sesli sozluk

اپلیکیشن yemeksepeti 

پیشنهاد می کنیم شکموها قبل از سفر به استانبول این برنامه کاربردی را برای خود دانلود کنند. توریست ها و گردشگران تور استانبول با داشتن اپلیکیشن yemeksepeti میتوانند نزدیک ترین رستوران هایی که به موقعیت مکانی شما وجود دارد را پیدا کرده و همینطور میتوان از طریق آن غذای مورد علاقه خود را هم سفارش داد. اپلیکیشن yemeksepeti یکی از بهترین برنامه های غذایی در شهر استانبول و کشور ترکیه است. استفاده از این برنامه روی گوشی هایی با سیستم عامل اندروید و iOS امکان پذیر بوده و زبان آن نیز انگلیسی و ترکی شود.

اپلیکیشن yemeksepeti

اپلیکیشن Istanbul travel guide by ulmon 

اگر بیشتر اهل نقشه خوانی هستید و میخواهید در سفرتان به استانبول نقشه های جمع و جور داشته باشید، با اپلیکیشن Istanbul travel guide by ulmon تمام نقشه های استانبول را جیب خود بگذارید و ماجراجویی را شروع کنید. یکی از مزیت های بزرگ این برنامه کاربردی این بوده که حتی اگر اینترنت هم نداشته باشید، باز میتوانید از آن استفاده کنید. نحوه استفاده از این برنامه هم به این صورت بوده که تنها باید مکانی که میخواهید بروید را روی نقشه مشخص کنید تا بهترین مسیرها را به شما معرفی کند. این برنامه به صورت رایگان روی گوشی هایی با سیستم عامل اندروید و iOS نصب می شود. 

اپلیکیشن Istanbul travel guide by ulmon

اپلیکیشن grand bazaar 

یکی از مهم ترین کارهایی که باید در استانبول انجام داد، خرید کردن است. استانبول آنقدر شهر بزرگی بوده که نمیتوان تمام مراکز خرید آن را پیدا کرد. اما اپلیکیشن grand bazaar توانسته این مشکل را برطرف کند. با استفاده از این برنامه میتوانید اطلاعات بسیار خوبی درباره بازار بزرگ استانبول بدست آورید. این بازار انقدر برگ بوده که شاید در آن گم شوید و یا نتوانید چیزهایی که میخواهید را پیدا کنید. بهترین راه این است که اپلیکیشن grand bazaar را برای خود نصب کنید. توریست ها و گردشگران تور استانبول میتوانند با نصب این برنامه تمام فروشگاه ها و رستوران هایی که در بازار بزرگ استانبول وجود دارند را پیدا کنند. 

اپلیکیشن grand bazaar