معبد وات یانگ سانگ پاتایا : تایلند به طور کلی معابد مهم بسیار دارد. یکی از آن ها معبد وات یانگ سانگ در شهر پاتایاست. این معبد که آن را با نام معبد وانسانگ وارارام پاتایا نیز می شناسند، نزدیک به کوه بودا و باغ استوایی نانگ نوچ قرار داشته و در سال 1976 ساخته شده است. معماری بسیار زیبا و باشکوه این مبعد از معماری های هندی، سوئیسی، ژاپنی، چینی و چند معماری دیگر الهام گرفته شده است. معماری مدرنی که این معبد داشته آن را از دیگر معابد تایلند جدا می کند. در این معبد دریاچه ای زیبا در دل طبیعت قرار داشته که آرامشی وصف ناپذیر دارد. هنگامی وارد این بنا شوید، بنای ویهارن سین با معماری چینی را خواهید دید که بسیار زیبا و باشکوه ساخته شده است. در معبد وات یانگ سانگ پاتایا آثار باستانی چینی بسیاری وجود دارد. در ادامه مسیر خود از بنای ویهارن سین به ساختمان اصلی معبد خواهید رسید. این معبد دارای مرکز مدیتیشن و همینطور موزه چینی همراه با آثار با ارزش و آنتیک چین می باشد. توریست ها و گردشگران تور تایلند میتوانند علاوه بر بازدید از مهمترین معبد این شهر از کوه بودا، مرکز یوگا، موزه چینی و باغ استوایی نانگ نوچ دیدن کنند.

معبد وات یانگ سانگ پاتایا

کلاس های مدیتیشن در معبد وات یانگ سانگ پاتایا

در معبد وات یانگ سانگ پاتایا هر روز هفته برای جذب بیشتر توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری تایلند برگزار می شود. ساعات برگزاری این کلاس های مفید از ساعت شش صبح تا شش عصر می باشد.

کلاس های مدیتیشن در معبد وات یانگ سانگ پاتایا

دسترسی های نزدیک به معبد وات یانگ سانگ پاتایا

معبد وات یانگ سانگ در دوازده کیلومتری قسمت جنوبی پاتایا قرار داشته و تا باغ استوایی نانگ نوچ سه کیلومتر فاصله دادر. همینطور به خاطر دسترسی نزدیکی که به کوه بودا دارد، میتوانید علاوه بر معبد، از کوه بودا نیز دیدن کنید. توریست ها و گردشگران تور ارزان تایلند برای رسیدن به این معبد میتوانند از اتوبوس های محلی و همینطور تاکسی نیز استفاده کنند. البته استفاده از اتوبوس، هزینه کمتری برای آنها خواهد داشت، اما اگر زمان برایشان مهم است، بهتر است از تاکسی استفاده کنید. پیشنهاد می شود در روزهای تعطیل رسمی و مناسبت های شلوغ از معبد وات یانگ سانگ پاتایا دیدن نکنید.