مسجد جمیرا‎ ‎دبی : بازدید از این مسجد فقط توسط مسلمانان نبوده و حتی مسیحیان و دیگر افرادی که مسلمان نیستند میتوانند از این مسجد با شکوه و زیبا بازدید کنند. مسجد جمیرا دبی 1گنبد بسیار بزرگ شانزده متری به همراه 2 مناره چهل متری داشته که همانند فانوس های دریایی هستند.

مسجد جمیرا‎ ‎دبی

معماری مسجد جمیرا دبی :

معماری این مسجد برگرفته از معماری های سنتی اسلام بوده و مناره های آن به شکل آناتولی در سال 1900 ساخته شده است. طرح ها و نقش های بسیار زیبایی روی گنبد و مناره ها نقش بسته. منبرهای باشکوه مسجد جمیرا به زیبایی ساخته شده و در کل مسجد از سنگ های باکیفیت به رنگ های ملایم کرم و صورتی تزئین شده است. از بهترین ویژگی که توریست های تور دبی را به این مکان جمع میکند، نورپردازی های عالی و فوق العاده که در هنگام غروب آفتاب انجام میشود است. همینطور در ورودی این مسجد یک کتیبه طرح های آبی نقاشی شده .

معماری مسجد جمیرا دبی

غیر مسلمان و ورود به مسجد جمیرا دبی :

با توجه به اینکه مسجد طرفدارانی در همه نوع افرادی با دین های مختلف داشته یک سری برنامه ریزی ها انجام شده تا همه بتوانند تاز مسجد جمیرا دبی بازدید کنند. حداقل میتوان 200 نفر از نمازگزاران را در این مسجد جای و داد. جالب است بدانید که عکس این مسجد روی پول های پانصد درهمی در امارات گذاشته شده. گردشگران و توریستان این اجازه را دارند که از مسجد عکاسی کنند . فقط 6روز در هفته امکان بازدید از آن برای افراد غیر مسلمان امکان دارد. پوشش در ای مسجد برای بانوان همراه با روسری و لباس کاملا متناسب میباشد.

غیر مسلمان و ورود به مسجد جمیرا دبی

آدرس مسجد جمیرا دبی :

Jumeira RdDubai 75157United Arab Emirates