مرکز خرید یوروما 2 در رم : مرکز خرید یوروما 2 که در سال 2008 میلادی با مساحت 51375 مترمربع در شهر رم ساخته شد. برای ساخت این مجتمع تجاری تقریبا 280.000.000 یورو هزینه شد! درست از زمانی که این مرکز خرید ساخته شد، مورد استقبال بسیاری از مردم بومی و توریست های تور ایتالیا قرار گرفت. مرکز خرید یوروما 2 در رم سه طبقه داشته و یکی از بزرگ ترین مراکز خرید شهر محسوب می شود. البته مردم بومی که اکنون طرفدار این مرکز خرید هستند، در ابتدا با ساخت آن مخالف بودند چرا که وجود آن موجب ایجاد شلوغی در منطقه و خیابان های اطراف می شد. از طرفی گروه های فعال در زمینه حفاظت از محیط زیست هم با ساخت این مرکز خرید مخالف بودند چرا معتقد بودند وجود این ساختمان با نورپردازی رنگارنگی که داشته باعث ایجاد آلودگی بصری در منطقه و در نتیجه آزار اهالی خواهد شد. اما امروزه خیلی واضح میتوان دید که این ساختمان نه تنها به مردم اسیب نرسانده بلکه کالاهای بسیار خوبی هم برای آن دارد. مرکز خرید یوروما 2 در رم منبع انواع برندهای معروف و گران قیمت بین المللی و همینطور بعضی از برندهای معروف محلی می باشد. 

مرکز خرید یوروما 2 در رم

فروشگاه ها و مغازه های مرکز خرید یوروما 2

مرکز خرید یوروما 2 در رم بیشتر از 240 فروشگاه و مغازه که در زمینه های مختلف فعالیت می کنند دارد. از معروف ترین شعبه های مربوط به پوشاک و لباس میتوان به برندهای آدیداس، الکات، دوننا، برشکا، سون، کامپچه، آلترنیتوا، مراتو، آرتیی، بدانجل و ... اشاره کرد. این مرکز خرید در قسمت های دیگر دارای فروشگاه های مربوط به کیف و کفش، لوازم جانبی، لوازم خانگی، لوازم الکترونیکی و جانبی، جواهرات، آرایشی و بهداشتی و ... نیز می باشد. 

فروشگاه ها و مغازه های مرکز خرید یوروما 2

امکانات و خدمات رفاهی این مرکز خرید 

این مرکز خرید دارای سی رستوران و کافه بوده که انواع و اقسام غذاهای بین المللی و ایتالیایی را همراه با نوشیدنی های مختلف گرم و سرد برای مشتریان سرو می کنند. همینطور امکاناتی نظیر سرویس بهداشتی، خدمات مشتریان، پله برقی و ... نیز ارائه شده است. توریست های تور لحظه آخری ایتالیا که دارای اتومبیل هستند و با اتومبیل شخصی خود به این مرکز خرید آمده اند میتوانند اتومبیل خود را در پارکینگ بزرگ این مرکز خرید پارک کنند. 

امکانات و خدمات رفاهی این مرکز خرید

ساعات فعالیت مرکز خرید یوروما 2 در رم

توریست ها و گردشگران تور ارزان ایتالیا میتوانند هر روز هفته از ساعت نه صبح تا نه شب از این مرکز خرید دیدن کنند.