مرکز خرید گرنی پاراگون مالزی : یکی از لوکس ترین و بهترین مراکز خرید پنانگ مالزی، مرکز خرید گرنی پاراگون است. همینطور اجناس بسیار لوکس و باکیفیتی هم در آن به فروش می رسند. این مرکز خرید هشت طبقه داشته که در این هشت طبقه بیشتر از چهل فروشگاه و مغازه فعالیت می کنند. انتخاب بیشتر توریست ها و گردشگران تور مالزی برای خرید و گشت و گذار، مرکز خرید گرنی پاراگون است. این مرکز خرید بزرگ با فضای بسیار زیبای باز و سرپوشیده خود به یکی از محبوب ترین مراکز خرید پنانگ تبدیل شده و همیشه شلوغ از توریست ها و گردشگران تور مالزی بوده که برای خرید به پنانگ مالزی سفر کرده اند.

مرکز خرید گرنی پاراگون مالزی

فروشگاه های مرکز خرید گرنی پاراگون مالزی

در این مرکز خرید محبوب همانطور که گفته شد بیشتر از چهل فروشگاه و مغازه در زمینه های مختلف پوشاک، کیف و کفش، لوازم الکترونیکی، لوازم منزل، عطر، لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، جواهرات و ... فعالیت می کنند. همینطور شعباتی از معروف ترین برندهای بین المللی دنیا مثل آدیداس، سامسونگ، پوما، فندی، H&M، نایک و ... نیز دارد.

فروشگاه های مرکز خرید گرنی پاراگون مالزی

امکانات و خدمات رفاهی مرکز خرید گرنی پاراگون مالزی

مرکز خرید گرنی پاراگون مالزی علاوه بر فروشگاه ها و دیگر مغازه های خود، امکانات رفاهی هم برای توریست ها و گردشگران بازدیدکننده تور مالزی در نظر گرفته مثل سینما، رستوران ها، کافی شاپ های متنوع به همراه موسیقی زنده، سوپرمارکت های بزرگ و ... . همینطور بازدیدکنندگانی که با خودرو به مرکز خرید گرنی پاراگون آمده می توانند ماشین خود را در پارکینگ طبقاتی مرکز خرید پارک کنند.

امکانات و خدمات رفاهی مرکز خرید گرنی پاراگون مالزی

ساعات کاری و دسترسی های نزدیک به مرکز خرید گرنی پاراگون مالزی

اگر توریست ها و گردشگران تور مالزی قصد اقامت نزدیک به مرکز خرید گرنی پاراگون مالزی را دارند، نزدیک ترین هتل به این مرکز خرید، هتل جی پنانگ است. همینطور ساحل بسیار زیبایی نزدیک به این مرکز خرید قرار دارد. توریست ها و گردشگران میتوانند هر روز هفته از ساعت ده صبح تا ده شب از مرکز خرید گرنی پاراگون مالزی دیدن کنند.