مرکز خرید گالریا تفلیس : یکی از جدیدترین مراکز خرید شهر تفلیس گرجستان که در سال 2017 به طور رسمی افتتاح شده، گالریا نام دارد. این مرکز هشت طبقه و مساحتی به اندازه 22 هزار متر مربع داشته که پنج طبقه از خود را به فروشگاه ها و قسمت ها تجاری اختصاص داده است. این مرکز خرید جدید که درست در قسمت مرکزی شهر تفلیس قرار داشته، با معماری شگفت انگیزی که داشته همه را مات و مبهوت خود نگه داشته است. گالریا نه فقط یک مرکز خرید، بلکه یک مرکز تفریحی همراه با فودکورت ها و رستوران های بسیار خوب بوده تا به هر روشی که شده توریست ها و گردشگران تور گرجستان را به سمت خود جذب کند. 

مرکز خرید گالریا تفلیس

درباره مرکز خرید گالریا

گالری در طبقه منفی یک خود سوپرمارکت و مغازه های خوراکی فروشی دارد. در طبقات همکف و اول میتوان پوشاک، کیف و کفش، زیورآلات و اکسسوری مد را پیدا کرد. پوشاک و لوازم کودکان، لوازم خانگی و لوازم ورزشی همگی در طبقات سوم قرار دارند. اگر از خرید کردن و تفریح خسته شدید، سری به طبقه چهارم زده و در یکی از کافه ها و رستوران های این مرکز خرید به استراحت کردن بپردازید. پیشنهاد ما برای شما بعد از خوردن یک غذای خوشمزه در یکی از رستوران ها، تفریح و بازی در قسمت تفریحی این مرکز خرید است. قسمتی از مرکز خرید گالریا تفلیس به سالن بولینگ، شهربازی کودکان، سینمای گالریا، سالن تئاتر و ... اختصاص داده شده است.

درباره مرکز خرید گالریا

فروشگاه ها و مغازه های مرکز خرید گالریا تفلیس

این پنج طبقه تجاری گالریا دارای فروشگاه ها و مغازه های بسیاری با محصولات متنوع و مختلف می باشد. در مرکز خرید گالریا تفلیس بهترین فروشگاه های شهر و شعبه های بین المللی فعالیت دارند. توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری گرجستان در این مراکز خرید میتوانند انواع اقسام پوشاک زنان، مردانه و بچگانه، اسباب بازی، کفش، کیف، زیورآلات، عطر و ادکلن، لوازم بهداشتی و آرایشی، لوازم خانگی و ... را با برندهای مختلف معروف و یا متفرقه از این مرکز خرید تهیه کنند.  

فروشگاه ها و مغازه های مرکز خرید گالریا تفلیس

رستوران ها و کافه های این مرکز خرید

این مرکز خرید بهترین شعب رستوران ها و کافه های بین المللی و گرجی را در خود جای داده مثل کی اف سی، مک دونالدز، برگر کینگ، مستر گایروس، فست فود مستر کوک و پیتزا تشیر. رستوران ها و کافه های این این مرکز خرید در طبقه چهارم قرار داشته و تا ساعت 10:30 شب باز می باشند. 

رستوران ها و کافه های این مرکز خرید

امکانات تفریحی در مرکز خرید گالریا

اگر زیاد اهل خرید کردن و بازارگردی نیستید، برای تفریح و سرگرم کردن خود بازهم مرکز خرید گالریا تفلیس را انتخاب کنید. این مرکز خرید تفریحات بسیار خوبی برای بازدیدکنندگان خود در نظر گرفته است. مجموعه بالروم یکی از آن هاست. این مجموعه یکی از قسمت های مخصوص مرکز خرید گالریا به حساب آمده و از چند رستوران و کافه و سالن بولینگ بسیار خوب تشکیل شده است. در این مجموعه میتوان همراه با یک عصرانه و میان وعده سبک و خوشمزه ساعاتی بولینگ بازی کرد. از دیگر امکانات تفریحی این مرکز خرید میتوان به سالن تئاتر گریبایدوف، سینمای کاویا و سالن آزادی اشاره کرد. 

امکانات تفریحی در مرکز خرید گالریا

ساعات فعالیت و دسترسی های نزدیک به مرکز خرید گالریا تفلیس

مرکز خرید گالریا هر روز هفته از ساعت ده صبح تا ده شب باز بوده و توریست ها و گردشگران تور ارزان گرجستان میتوانند با استفاده از خطوط 2، 4، 10، 31، 41، 72، 118، 131، 133 و 137 مینی بوس و خطوط 6، 14، 31، 37، 42، 52، 46، 61، 87، 88، 124، 140 و 150 اتوبوس به راحتی به این مرکز خرید برسند.