مرکز خرید کینگ پاور پاتایا : مرکز خرید کینگ پاور در شهر پاتایا یک مجموعه با طراحی شگفت انگیز بوده که همان نمای بیرونی اش شما را به خود خیره نگه میدارد. این مرکز خرید یک آسانسور شیشه ای در راهروی ورودی داشته که میباست از همان جا یک کارت ثبت خرید تهیه کرد. پیشهاد ی شود حتما قبل از هر خرید خود از این مرکز خرید، این کارت را تهیه کنید. اگر به دنبال خریدهای لوکس و البته گران قیمت هستید، مرکز خرید کینگ پاور بسیار مناسب می باشد. مرکز خرید کینگ پاور پاتایا مجموعه ای از برندهای بین المللی است. این مرکز خرید سال 2014 موفق به دریافت جایزه انرژی تایلند شده است. در معماری این مرکز خرید روش های هوشمندانه ای استفاده شده تا هنگامی که نور به سطوح طلایی برخورد می کنند، عمق و شگفتی خیره کننده ای دیده شود. همینطور این مرکز خرید بسیار سازگار با محیط زیست ساخته شده و به شکلی طراحی شده که امکان استفاده از منابع و انرژی را کنترل کند. این مرکز خرید برای هر توریست و گردشگر تور تایلند، یک مرکز خرید کامل است. 

مرکز خرید کینگ پاور پاتایا

فروشگاه ها و محصولات این مرکز خرید

این مرکز خرید در شهر پاتایای تایلند دارای مجموعه بزرگی از مارک ها و برندهای لوکس بین المللی که طرفداران بسیار زیادی در سراسر دنیا دارند. انواع صنایع دستی و طلای محلی نیز در این مرکز خرید پیدا می شوند. توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری تایلند میتوانند انواع لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم مراقبت از پوست، کالاهای چرمی، وسایل الکترونیکی، صنایع دستی، ابریشم های زیبا، عطر و ادکلن، مد، لوازم جانبی، جواهرات و زیور آلات، پوشاک مد و اسپرت برای مردان، زنان و کودکان و ... را در مرکز خرید کینگ پاور پاتایا پیدا کرده و با مناسب ترین قیمت تهیه کنند. 

فروشگاه ها و محصولات این مرکز خرید

ساعات فعالیت و دسترسی های نزدیک به مرکز خرید کینگ پاور پاتایا

مرکز خرید کینگ پاور چند متر دورتر از جاده سوخومویت قرار داشته و از فرودگاه سوورنابوموی 120 کیلومتر و از فرودگاه یوتاپائو چهل کیلومتر فاصله دارد. در اطراف این مرکز خرید نیز یک نمایشگاه معماری بسیار زیبا فعالیت می کند. توریست ها و گردشگران تور ارزان تایلند میتوانند هر روز هفته از ساعت ده صبح تا ده شب از این مرکز خرید بازدید کنند.