مرکز خرید کارواسلا تفلیس : کارواسلا یکی از مدرن ترین و پیشرفته ترین مراکز خرید در تفلیس میباشد که سال 2010 افتتاح شده و بیشتر از 150 شرکت و دارات و مغازه را در خود جای داده. با افتتاح شدن این مرکز خرید، فرصت های شغلی بسیار ایجاد شده و به خاطر امکانات رفاهی و خدماتی که ارائه میدهد محبوب توریست ها و گردشگران تور تفلیس است. کارواسلا با مساحت 18286 مترمربع، بزرگ ترین مرکز خرید این شهر شناخته میشود، آنقدر که برخی از فستیوال ها و جشن ها مثل روزعشق، جشن سال نو، فستیوال گل، فستیوال زیبایی و ... در آن برگزار میشود. ساعات کاری مرکز خرید کارواسلا از ده صبح تا ده شب بوده و فاصله آن تا ایستگاه قطار چهارصد متر است.

مرکز خرید کارواسلا تفلیس

فروشگاه های مرکز خرید کارواسلا تفلیس

کارواسلا معدن شعبه ها و فروشگاه های بسیاری از برندها و مارک های معروف داخلی و بین المللی بوده که به خاطر اجناس باکیفیت و قیمت مناسب خود به یکی از مراکز خرید مورد علاقه توریست ها و گردشگران تور گرجستان تبدیل شده. در این مرکز خرید میتوانید انواع وسایل منزل، جواهرآلات، عطر و ادکلن، کیف و کفش و پوشاک زنانه، مردانه و بچه گانه، لوازم آرایشی و لوازم ورزشی پیدا کنید.

فروشگاه های مرکز خرید کارواسلا تفلیس

خدمات رفاهی و امکانات مرکز خرید کارواسلا تفلیس

مرکز خرید کارواسلا، یک مکان تجاری و تفریحی برای تمام افراد در هر سنین بوده و علاوه بر فروشگاه و مغازه ها، امکانات تفریحی و سرگرم کننده بسیار خوبی دارد که میتواند ساعت ها شما و خانواده تان را سرگرم کند. این مرکز خرید هشت طبقه داشته که 2طبقه نخست در زیرزمین را به پارکینگی بزرگ، با ظرفیت چهارصد خودرو اختصاص داده. در طبقات دیگر آ میتوانید انواع رستوران ها و کافه ها، شهربازی مخصوص کودکان، سالن تئاتر، سالن ورزشی، سینما، موزه، مرکز تفریحی و آموزشی و ... را پیدا کنید. کافی نت، سالن آرایشی و دفاتر اداری نیز از دیگر قسمت های این مرکز خرید بزرگ در تفلیس هستند.

خدمات رفاهی و امکانات مرکز خرید کارواسلا تفلیس

فستیوال های مرکز خرید کارواسلا تفلیس

فستیوال های بسیاری در این مرکزخرید برگزار میشود که یکی از محبوب ترین آن ها، فستیوال زیبایی است. در این فستیوال بسیاری از خدمات زیبایی و آرایشگری به صورت رایگان عرضه میشوند. دیگر فستیوال معروف مرکز خرید کارواسلا تفلیس فستیوال کودکان است که نمادهای عروسکی برنامه های تلوزیونی و سینمایی هستند. تمام این فستیوال ها به همراه موسیقی و غذاهای خوشمزه برگزار خواهد شد و حتما میتواند شما و خانواده تان را سرگرم کند.