مرکز خرید پورت باکو : این مرکز خرید باشکوه و مجلل، به خاطر داشتن شعبه هایی از برترین برندهای بین المللی، پاتوق همیشگی توریست ها و گردشگران تور باکو است. بهترین کیفیت از پوشاک با برند معروف را در این مرکز خرید میتوان پیدا کرد. مرکز خرید پورت اکنون بزرگ ترین مرکز خرید این شهر بوده که جدیدترین امکانات و خدمات را برای مشترین و بازدیدکنندگان خود ارائه میدهد. مرکز خرید پورت سی و دو هزار مترمربع ساحت داشته و در این 32 هزار متر، انواع فروشگاه و مغازه ها، شهربازی و ... قرار دارند. رستوران ها و کافه های معروفی نیز در این مرکز خرید جادویی شعبه داشته و میتوان برای استراحت ساعاتی از آنها استفاده کرد. قیمت های مرکز خرید پورت باکو از متوسط تا گران بوده و میتوان گفت نسبت به قیمت های تهران ارزان تر است.

مرکز خرید پورت باکو

فروشگاه های مرکز خرید پورت باکو

مرکز خرید پورت، هفتاد فروشگاه و مغازه، در سه طبقه داشته که هرکدام در زمینه های مختلف پوشاک زنانه، مردانه، بچه گانه، کیف، کفش، لوازم منزل، لوازم آرایش و بهداشتی، لوازم ورزشی، الکتریکی و ... با بیش از 300 تا از بهترین و برترین برندهای معروف در سطح بین الملل فعالیت میکنند.

فروشگاه های مرکز خرید پورت باکو

خدمات و امکانات تفریحی مرکز خرید پورت باکو

هر مرکز خرید و فروشگاهی، قسمتی از خود را به امکانات تفریحی و رفاهی اختصاص داده. مرکز خرید پورت باکو نیز قسمتی از خود را به رستوران ها و کافه ها، آرایشگاه، کتابفروشی، گل فروشی و شهربازی اختصاص داده. شهربازی بامبل بی، اولین شهربازی است که بازی ها و سرگرمی های بالای شش ماه را داشته و برای تمامی سنین مناسب میباشد. پورت، پارکینگ با ظرفیت چهارصد خودرو، در دو طبقه داشته و اگر پانزده دقیقه اولیه را رایگان حساب میکند.

خدمات و امکانات تفریحی مرکز خرید پورت باکو

 راه های رسیدن به مرکز خرید پورت باکو

یکی از ویژگی های مثبت این مرکز خرید، مرکز شهر بودن آن است. بنابراین شما میتوانید با هر وسیله نقلیه ای و از جای باکو به راحتی به مرکز خرید پورت باکو برسید. ساعت کاری مرکز خرید پورت باکو از ده صبح تا ده شب میباشد.