مرکز خرید پندوریا استانبول : یکی دیگر مراکز خرید برتر استانبول که در منطقه آسیایی شهر قرار دارد، مرکز خرید پندوریا بوده که سال 2008 به مساحت هشتاد هزار مترمربع توسط شرکت مشاوره رئا، یکی از شرکت های مشاور طراحی معروف افتتاح شده است. برای ساخت مرکز خرید پندوریا حدودا 85 میلیون دلار سرمایه گذاری شده است. این مرکز خرید طراحی بسیار مدرن و خلاقانه ای داشته که از عناصر محیطی الهام گرفته است و باعث شده تا حدود 2500 شغل در این منطقه ایجاد شود. جدا از طراحی فوق العاده ای که داشته یک ساختمان سازگار با محیط زیست بوده و طراحی آن به صورتی بوده که مصرف انرژی را به حداقل رسانده است. 

مرکز خرید پندوریا استانبول

محصولات و برندهای مرکز خرید پندوریا استانبول

مرکز خرید پندوریا به طور کلی 105 فروشگاه و مغازه دارد. برترین و معروف ترین برندهای بین المللی و ترکی در این مرکز خرید استانبول شعبه دارند. توریست ها و گردشگران تور استانبول میتوانند با قیمت بسیار مناسب و با خبر شدن از حراج های فصلی، انواع پوشاک و دیگر لوازم مورد نیاز خود را از این مرکز خرید تهیه کنند. شما میتوانید شعباتی از برندهای فلو، گو، ال سی وایکیکی، مارین، ویلا، نایک، اسه، برنگ، کوفته چی یوسف و ... در این مرکز خرید ببینید.

محصولات و برندهای مرکز خرید پندوریا استانبول

امکانات تفریحی و دیگر خدمات این مرکز خرید استانبول

این مرکز خرید به خاطر تغییری که در ساختار و سبک خود داده است، باعث شده تا این مرکز خرید از نظر فرهنگی و تفریحی نیز برای توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری استانبول بسیار مفید باشد. مرکز خرید پندوریا استانبول برای راحتی مشتریان خود امکاناتی نظیر اتاق مادر و کودک، سالن سینما، سالن آمفی تئاتر، زمین بازی مخصوص کودکان، سالن جلسات، کارواش، پارکینگ، سالن عروسی و مراسمات، سرویس بهداشتی، آسانسور، پله برقی، بانک، صرافی، فروشگاه های زنجیره ای، گل فروشی، تاکسی تلفنی، هشت سالن سینما و همینطور رستوران و کافه های خوبی که انواع و اقسام غذاهای بین المللی و ترکی را سرو می کنند، فراهم کرده است. 

امکانات تفریحی و دیگر خدمات این مرکز خرید استانبول

ساعات فعالیت و دسترسی های نزدیک به مرکز خرید پندوریا استانبول

مرکز خرید پندوریا نیز مثل دیگر مراکز خرید این شهر از ساعت ده صبح تا ده شب باز بوده و در خیابان فابریکا واقع شده است. توریست ها و گردشگران تور ارزان استانبول میتوانند برای رسیدن به این مرکز خرید از اتوبوس ها استفاده کنند. اتوبوس های خط ای 5 در این محل ایستگاه داشته و بهترین راه برای رسیدن به مرکز خرید پندوریا هستند. از این مرکز خرید تا فرودگاه صبیها گوکچن هشت کیلومتر فاصله است.