مرکز خرید پلاتینیوم بانکوک : یکی از محبوب ترین و بهترین مراکز خرید شهر بانکوک، مرکز خرید پلاتینیوم در منطقه پراتونم است. این مرکز خرید بسیار بزرگ مساحتی به اندازه 110000 مترمربع و 25 طبقه داشته و مناسب ترین مکان برای خرید می باشد. برای ساخت مرکز خرید پلاتینیوم حدود پنج میلیارد بات هزینه شده است. توریست ها و گردشگران تور تایلند از این مرکز خرید به عنوان یک بازار محلی و سنتی دیدن می کنند. علاوه بر مکانی برای خرید، مرکز خرید پلاتینیوم به یک جاذبه گردشگری در شهر بانکوک تبدیل شده است. 

مرکز خرید پلاتینیوم بانکوک

فروشگاه ها و مغازه های مرکز خرید پلاتینیوم بانکوک

بیشتر از 1300 فروشگاه و مغازه در مساحت 110000 مترمربعی این مرکز خرید قرار دارند. هرکدام از این مغازه ها در زمینه های لباس و مد، لوازم جانبی، پوشاک چرم، شلوار جین، کیف و کفش و ... فعالیت می کنند. توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری تایلند که به مد علاقه دارند، حتما باید از این مرکز خرید دیدن کنند. این مغازه با وجود 1300 مغازه و 25 طبقه ای که دارد، نمیگذارد شما دست خالی از مرکز خرید پلاتینیوم بانکوک بیرون بروید. 

فروشگاه ها و مغازه های مرکز خرید پلاتینیوم بانکوک

امکانات و خدمات رفاهی مرکز خرید پلاتینیوم بانکوک

رستوران ها و سالن های غذاخوری این مرکز خرید در طبقه ششم قرار دارند. این رستوران ها انواع و اقسام غذاهای محلی و بین المللی را برای مشتریان خود سرو می کنند. دفاتر این مجتمع در طبقه یازدهم قرار داشته و از طبقه یازدهم به بعد واحدهای مسکونی قرار دارند. از دیگر خدمات این مرکز خرید میتوان به پارکینگ طبقاتی بسیار بزرگ با ظرفیت 1500 خودرو، چهار آسانسور بزرگ و 22 پله برقی اشاره کرد. امنیت این مرکز خرید با دوربین های مدار بسته کنترل می شود. 

امکانات و خدمات رفاهی مرکز خرید پلاتینیوم بانکوک

ساعات بازدید از مرکز خرید پلاتینیوم بانکوک

توریست ها و گردشگران تور ارزان تایلند میتوانند هر روز هفته از ساعت ده صبح تا ده شب از مرکز خرید پلاتینیوم بانکوک دیدن کرده و خرید کنند.