مرکز خرید وان اوتاما کوالالامپور : مرکز خرید وان اوتاما، یکی از معروف ترین و محبوب ترین مراکز خرید در اوتمای کوالالامپور است. این مرکز خرید بیرون از مرکز شهر قرار دارد. مرکز خرید وان اوتاما پنج میلیون فوت مربع مساحت داشته و با این مساحت یکی از بزرگ ترین ساختمان های شهر محسوب می شود. توریست ها و گردشگران تور مالزی این مرکز خرید را به خاطر فروشگاه های بزرگ، تنوع در اجناس و محصولات و ... دوست دارند. مرکز خرید وان اوتاما یکی از بزرگ ترین مراکز خرید جهان بوده و چهارمین رتبه را در این زمینه به خود اختصاص داده است. این فروشگاه متشکل از دو قسمت قدیمی و جدید بوده و قسمت قدیمی آن مجددا مورد بازسازی قرار گرفته و بروز شده است. این مرکز خرید به اسم وان یو  نیز شناخته می شود.

مرکز خرید وان اوتاما کوالالامپور

قسمت های مختلف مرکز خرید وان اوتاما کوالالامپور

مرکز خرید وان اوتاما کوالالامپور به طور کلی به چند قسمت موضوعی تقسیم شده که محبوب ترین آن ها به صورت زیر هستند :

  • رین‌ فارست
  • های‌استریت
  • اوال
  • سیکرت گاردن
  • تفرجگاه دریاچه‌ای
  • فود استریت
  • سنتر کورت
  • لبه
  • قسمت ورزشی و ... 

حدود 650 مغازه و فروشگاه در این مرکز خرید فعالیت می کنند. هرکدام از آن ها در زمینه های مختلفی از جمله مد و لباس، لوازم منزل، لوازم آرایشی و بهداشتی، جواهر آلات، کیف و کفش و ... فعالیت می کنند. بیشتر از چهل مغازه از این مرکز خرید به فروش جواهرات در طبقات مختلف اختصاص داده شده که البته بیشترشان در طبقات همکف و اول قرار دارند. بعد از فروشگاه های جواهرات، بیشتر از هفتاد فروشگاه دیگر نیز به لوازم ارایشی و بهداشتی اختصاص داده شده اند. توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری مالزی برندهای بسیاری را میتوانند در این مرکز خرید پیدا کنند مثل ادیداس، نایکی، ساسا، بادی شاپ، کلوین کلاین، کوچ، پوما و ... . برندها و مغازه های مربوط به کودکان نیز در طبقه دوم از مرکز خرید وان اوتاما یا وان یو قرار دارند. 

قسمت های مختلف مرکز خرید وان اوتاما کوالالامپور

امکانات و خدمات این مرکز خرید

برای راحتی توریست ها و گردشگران تور ارزان مالزی، خدمات رفاهی بسیار خوبی در این مرکز خرید برای آن ها ارائه شده از جمله اینترنت بی سیم رایگان، صندلی های چرخدار، کرایه کالسکه و ماشین بچه، اتاق مادر و کودک، روروک های برقی، صندوق امانات و ... .

امکانات و خدمات این مرکز خرید

امکانات تفریحی مرکز خرید وان اوتاما کوالالامپور

به جز خرید، تفریحات خاص و بسیار خوبی در این مرکز خرید هستند از جمله سینمای سیزده پرده ای گلدن اسکرین، سالن بدنسازی سلبریتی فیتنس، سالن صخره نوردی، زمین فوتسال، مرکز شنای اسکوبا در فضای آزاد و ... . همینطور روی پشت بام این مرکز خرید یک باغ بزرگ با مساحت سی هزار فوت مربع قرار داشته که پانصد نوع گیاه مختلف در خود جای داده است. 

امکانات تفریحی مرکز خرید وان اوتاما کوالالامپور