مرکز خرید مگالین تفلیس : میتوان گفت خرید کردن یکی از کارهای مورد علاقه تمام مردم بوده و جزوی از چیزهای جدا نشدنی در طول زندگی است. خرید چه از بازارها و دست فروش های سنتی تا مراکز خرید لوکس و شیک پیشرفته، یکی از کارهای لذت بخش همیشگی است. حال فرض کنید اگر به شهر و یا حتی کشور دیگری سفر کرده باشید این لذت چند برابر می شود! اگر به کشورهای خارجی سفر کرده باشید، در مراکز خرید و مخصوصا بازارهای آن تاحدودی میتوانید فرهنگ و آداب مردم آن کشور را درک کنید. یکی از کشورهایی که نزدیک به ایران بوده و سالانه هزاران هزاران توریست و گردشگر ایرانی تور آن را به خاطر جاذبه ها و علل خصوص مراکز خرید و بازارهای خوبش انتخاب می کنند، گرجستان است. در پایتخت این شهر، تفلیس، بهترین مراکز خرید و بازارها را میتوانید پیدا کنید که یکی از آن ها مرکز خرید مگالین تفلیس است. مگالین در قسمت قدیمی شهر تفلیس قرار داشته و به صورت تخصصی مشغول به فروش لوازم و اسباب منزل بوده و در نوع خود بهترین است. از خدمات رفاهی که این هتل برای توریست ها و گردشگران تور گرجستان ارائه میدهد، میتوان به صرافی، پارکینگ، بانک، اتاق  مادر و کودک، سرویس بهداشتی و ... اشاره کرد.

مرکز خرید مگالین تفلیس

اجناس و کالاهای مرکز خرید مگالین تفلیس

همانطور که گفته شد این مرکز خرید برای توریست ها و گردشگران تور گرجستان به صورت اختصاصی، لوازم و اسباب منزل به فروش میرساند. البته علاوه بر لوازم خانگی و اسباب منزل میتوان انواع پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه، لوازم بهداشتی و آرایشی، عطر، کیف و کفش، کتاب و ... را در آن پیدا کرد.

اجناس و کالاهای مرکز خرید مگالین تفلیس

ساعات کاری مرکز خرید مگالین تفلیس

مرکز خرید مگالین تفلیس، هر روز هفته از ساعت ده صبح تا هشت شب برای بازدید و خرید توریست ها و گردشگران تور گرجستان باز است.