مرکز خرید مصطفی سنتر سنگاپور : هر کجا از سنگاپور که اقامت دارید، مرکز خریدی هست که حتما باید از آن دیدن کنید. این مرکز خرید سنگاپور مصطفی سنتر نام داشته و هیچگاه تعطیل نیست! مرکز خرید مصطفی سنتر سنگاپور از قدیمی ترین مراکز خرید و بازارهای سنگاپور بوده که قدمت آن به سال 1937 میلادی برمیگردد. توریست ها و گردشگران تور سنگاپور که عاشق خرید کردن هستند و نمیخواهند دست خالی از این کشور بازگردند، با بازدید از این مرکز خرید هرگز دست خالی باز نخواهند گشت. با اینکه برندهای لوکسی در آن شعبه ندارد اما نامش بین محبوب ترین و پربازدیدترین فروشگاه های سنگاپور نقش بسته است. 

مرکز خرید مصطفی سنتر سنگاپور

فروشگاه ها و مغازه های مرکز خرید مصطفی سنتر سنگاپور

مرکز خرید مصطفی سنتر با وجود تنوع بسیار زیاد در اجناس و محصولاتی که داشته بسیاری از توریست ها و گردشگران را شگفت زده کرده است. در این مرکز خرید انواع و اقسام برندهای داخلی و بین المللی، کالاهای مختلف از هند و کشورهای دیگر آسیایی پیدا خواهید کرد که قیمت بسیار مناسب و ارزان تری نسبت به دیگر مراکز خرید این کشور دارند. توریست هایی که یکبار از این مرکز خرید دیدن کرده باشند میدانند که این مجتمع در زمینه های جواهرات و اجناس آسیایی بهترین است! مرکز خرید مصطفی سنتر سنگاپور بهترین مکان برای خرید سوغاتی و هدایاست. انواع و اقسام لوازم آرایشی و بهداشتی، عطر و ادکلن، کتاب، لوازم الکترونیکی و دیجیتالی، لوازم خانگی، لوازم پزشکی، لوازم التحریر، مبلمان، ابزار، پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه، کیف و کفش، جواهرات، طلا و نقره، سی دی و دی وی دی، شیرینی جات و ... در این مرکز خرید پیدا می شوند. مهم ترین تفاوت این مرکز خرید با دیگر مراکز خرید سنگاپور قیمت بسیار مناسب است. 

فروشگاه ها و مغازه های مرکز خرید مصطفی سنتر سنگاپور

رستوران ها و فودکورت های داخل مرکز خرید مصطفی سنتر

این مرکز خرید سنگاپور رستوران ها و فودکورت های بسیار خوبی را در خود جای داده و خوشمزه ترین غذاها و نوشیدنی های محلی و بین المللی را برای توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری سنگاپور سرو می کنند. مرکز خرید مصطفی سنتر سنگاپور دارای رستوران ها و کافه های معروف بین المللی مثل مک دونالدز و کی اف سی نیز می باشد. 

رستوران ها و فودکورت های داخل مرکز خرید مصطفی سنتر

ساعات فعالیت و آدرس مرکز خرید مصطفی سنتر سنگاپور

توریست ها و گردشگران تور ارزان سنگاپور میتوانند این مرکز خرید را در جاده سید علوی پیدا کنند. مرکز خرید مصطفی سنتر سنگاپور به صورت 24 ساعته باز می باشد.