مرکز خرید مرانی مال تفلیس گرجستان : این مرکز خرید کوچک اما محبوب، سال 2002، با چهار طبقه افتتاح شده و با اینکه نسبت به دیگر مراکز خرید شهر مثل تفلیس مال و ایست پوینت بزرگ نیست اما یکی از مراکز خرید مشهور تفلیس بین توریست ها و گردشگران تور ارزان گرجستان است. در این مرکز خرید تقریبا هرچیزی که بخواهید را میتوان پیدا کرد و ارزش گذاشتن چند ساعت وقت برای گشت و گذار و خرید را دارد.

مغازه و فروشگاه های مرکز خرید مرانی مال تفلیس گرجستان

به طور کلی این مرکز خرید تفلیس 285 مغازه و فروشگاه دارد. با اینکه مرکز خرید مرانی مال تفلیس گرجستان کمی کوچک می باشد، اما بهترین و معروف ترین شعب از برندهای جهانی و داخلی را داشته و اجناس با کیفیتی را برای مشتریان و بازدیدکنندگان تور ارزان گرجستان ارائه میدهد. از جمله شعب معروفی که در این مرکز خرید وجود دارند میتوان به منگو، زارا، ماکسیمودوتی، کوتون، آدیداس، نایک و ... اشاره کرد.

رستوران ها و امکانات رفاهی مرکز خرید مرانی مال تفلیس گرجستان

در این مرکز خرید، رستوران ها و کافه های بسیار خوبی قرار داشته که وعده های غذایی بین المللی، گرجی، محلی و ... را برای بازدیدکنندگان خود سرو می کنند. میتوان کافه و رستوران های این مرکز خرید را مکانی برای استراحت انتخاب کرد. اگر با ماشین برای بازدید از تفلیس آمده اید، مرکز خرید مرانی مال تفلیس گرجستان، پارکینگ بزرگی با ظرفیت هزار خودرو نیز دارد.

ساعات بازدید و دسترسی های نزدیک به مرکز خرید مرانی مال تفلیس گرجستان

توریست ها و گردشگران تور گرجستان میتوانند برای رسیدن به این مرکز خرید تفلیس از اتوبوس استفاده کرده و در ایستگاه خیابان مارت کاپی پیاده شوند. از این ایستگاه تا مرکز خرید مرانی مال تفلیس گرجستان، تنها ده دقیقه فاصله است. این مرکز خرید تفلیس، هر روز هفته از ساعت ده صبح تا نه شب باز بوده و فعالیت می کند.