مرکز خرید متروسیتی فوروم باتومی : یکی از بزرگ ترین پروژه هایی که باتومی تاکنون انجام داده، ساخت مرکز خرید متروسیتی فوروم است. گرجستان برای خرید یکی از بهترین مراکز خرید در آسیا را داشته، یکی از این مراکز خرید فوق العاده در باتومی، که بزرگ ترین مرکز خرید این شهر با شانزده هزار مترمربع مساحت هم محسوب میشود، مرکز خرید متروسیتی فوروم است. متروسیتی دو طبقه، بیشتر از پانصد نفر نیرو برای اداره خود داشته و یک مجموعه همه چی تمام از نظر داشتن امکانات و خدماتی مثل کلاب ایکس او، بیش از 473 آپارتمان، هتل پنج ستاره افوریا، بازار دو هزار متری و ... میباشد. برای ساخت این بازار دو هزار متری حدود صد میلیوت دلار هزینه شده، با این حال قیمت فروشگاه های این مرکز خرید خوب و مناسب است.

مرکز خرید متروسیتی فوروم باتومی

برندها و فروشگاه های مرکز خرید متروسیتی فوروم باتومی

این مرکز خرید بزرگ و معروف، با وجود برندهای معروف بین المللی مثل ال سی وایکیکی، الکساندر، زارا، کوتون و ... کیفیت و قیمت های مناسب و عالی داشته و همیشه پاتوق بسیاری از توریست ها و گردشگران تور گرجستان است. در متروسیتی فوروم انواع و اقسام پوشاک زنانه و مردانه، بچه گانه، وسایل منزل، کیف وکفش، انواع لوازم بهداشتی و آرایشی با بهترین برندها، سوپرمارکت، رستوران و کافه های خوب این شهر را پیدا خواهید کرد.

برندها و فروشگاه های مرکز خرید متروسیتی فوروم باتومی

خدمات و امکانات تفریحی مرکز خرید متروسیتی فوروم باتومی

متروسیتی فوروم، در کنار فروشگاه ها و مغازه های فوق العاده ای که دارد، امکانات سرگرم کننده و تفریحی بسیار خوبی نظیر زمین بازی مخصوص کودکان، سالن بولینگ، فضای سبز، استخر روباز و ... را برای بازدیدکنندگان و مشتریان خود در نظر گرفته است. همچنین در این مرکز خرید انواع امکانات ضروری، مثل بزرگ ترین اتاق کنفرانس در این شهر با هزار و پانصد نفر ظرفیت، پارکینگ با ظرفیت 210 خودرو و ... میباشد. فاصله بین مرکز خرید متروسیتی فوروم باتومی تا فرودگاه بین المللی این شهر تنها دو کیلومتر بوده و مرکز شهر با آن پانصد متر فاصله دارد. متروسیتی فوروم هر روز از ده صبح تا ده شب باز است.