مرکز خرید مایک پاتایا : از بزرگ ترین و معروف ترین مراکز خرید پوشاک پاتایا بین توریست ها و گردشگران تور تایلند میتوان به مرکز خرید مایک پاتایا اشاره کرد. این مرکز خرید بسیار بزرگ، پنج طبقه داشت و نزدیک به ساحل، در قسمت جنوبی پاتایا می باشد. مرکز خرید مایک در سال 1990 تاسیس شده و از همان اول در زمینه های طلا و جواهر فعالیت می کرد. از آن زمان تا بکنون تغییرات ظاهری بسیاری در آن ایجاد شده تا جایی که زمان قدیم یک بازار در حد متوسط شناخته می شد، تا در سال 2012 بعد از تغییرات دکوراسیون خوبی که داشت، به یکی از محبوب ترین و شلوغ ترین مراکز خرید پاتایا از نظر توریست ها و گردشگران تور تایلند تبدیل شد.

مرکز خرید مایک پاتایا

مغازه ها و فروشگاه های مرکز خرید مایک پاتایا

این مرکز خرید به تنهایی دویست مغازه و فروشگاه داشته که هرکدام از آن ها در زمینه های لباس های ورزشی برای ورزشی های فوتبال، بسکتبال، شنا و ...، پوشاک مارک دار و برند، لوازم تکنولوژی، ابزار موسقی، مبلمان و لوازم منزل، لوازم الکترونیکی، گالری ها و ... فعالیت می کنند.

مغازه ها و فروشگاه های مرکز خرید مایک پاتایا

سوغاتی های مرکز خرید مایک پاتایا

بهترین مکان برای خرید سوغاتی در پاتایا، همین مرکز خرید مایک است. سوغاتی های بسیاری در این مرکز خرید برای خود و اطرافیانتان پیدا خواهید کرد مثل عکس هایی از بودا، فیل های حکامی شده، چراغ های رنگارنگ، صنایع دستی و ... . قیمت بسیار پایین این مرکز خرید برای سوغاتی ها، باعث جذب بسیاری از توریست ها و گردشگران تور تایلند شده است.

سوغاتی های مرکز خرید مایک پاتایا

خدمات و امکانات رفاهی مرکز خرید مایک پاتایا

برای استراحت و صرف غذایی خوش مزه در این مرکز خرید، طبقه آخر آن رستوران ها و کافه ها را پیدا خواهید کرد. باید گفت رستوران های آن بسیار شیک و تمیز بوده و کاملا مناسب هستند. در رستوران های این مرکز خرید انواع و اقسام غذاهای بین المللی، دریایی، تایلندی و همینطور سالادهای مخصوص تایلندی سروی می شوند. علاوه بر رستوران ها سالن بولینگ و سینما نیز از جمله امکانات تفریحی آن بوده که ارائه شده اند.  

خدمات و امکانات رفاهی مرکز خرید مایک پاتایا

ساعات کار مرکز خرید مایک پاتایا

مرکز خرید مایک پاتایا، هر روز هفته از ساعت یازده صبح تا یازده شب برای توریست ها و گردشگران تور تایلند باز بوده فعالیت می کند.