مرکز خرید مایک پاتایا : این مرکز خرید در سال 1990 در قسمت جنوبی پاتایا ساخته شده و پنج طبقه دارد. مالک مرکز خرید مایک نیز یک گروه تجاری به اسم مایک بوده که تا پیش از سال 2012 فروش چندانی نداشت ولی تصمیم به بازسازی و تغییر در مرکز خرید مایک گرفت و بعد از مدتی کوتاه متوجه تاثیر مثبت و بسیار خوبش روی فروش محصولات شد. اکنون این مرکز خرید بین توریست ها و گردشگران تور تایلند بسیار محبوب و پرطرفدار بوده و با اسم مایک شاپینگ مال نیز شناخته می شود و دارای بیش از دویست فروشگاه و مغازه می باشد. 

مرکز خرید مایک پاتایا

فروشگاه ها و مغازه های مرکز خرید مایک پاتایا

مرکز خرید مایک به چند قسمت و بخش تقسیم شده تا توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری تایلند در بازدید از آن گیج و سردرگم نشوند. این مرکز خرید به چند قسمت پوشاک ورزشی، سخت افزار و کامپیوتر، تابلوهای مختلف، لوازم الکترونیک، مبلمان، لوازم و آلات موسیقی، پوشاک، کیف و کفش، صنایع دستی و مواد خوراکی تقسیم شده است. قیمت و هزینه محصولات و اجناس این مرکز خرید بسیار مناسب بوده و حتی ممکن است تخفیف ویژه ای هم بگیرید! اما حین خرید باید بسیار مراقب تقلبی بودن اجناس باشید تا در خرید به مشکل برنخورید. 

فروشگاه ها و مغازه های مرکز خرید مایک پاتایا

خدمات و امکانات رفاهی مرکز خرید مایک پاتایا

همانطور که میدانید، تایلند به طور کلی آب و هوای گرم و شرجی دارد. مرکز خرید مایک پاتایا نیز برای راحتی بازدید توریست ها و گردشگران، سیستم تهویه مناسبی تهیه کرده تا توریست ها در آسایش و راحتی از این مرکز خرید دیدن کرده و خرید کنند. رستوران ها و کافه ها نیز در آخرین طبقه این مرکز خرید قرار دارند. این رستوران ها فضای شیک و باکلاسی داشته و در منوی غذایی خود انواع و اقسام غذاهای بین المللی و نوشیدنی های مختلف را ارائه داده اند. همینطور استخری هم برای شنا و آبتنی در این مرکز خرید وجود دارد. 

خدمات و امکانات رفاهی مرکز خرید مایک پاتایا

ساعات فعالیت این مرکز خرید

مرکز خرید مایک هر روز هفته از ساعت یازده صبح تا یازده شب آماده بازدید توریست ها و گردشگران تور ارزان تایلند می باشد. این مرکز خرید در جاده ساحی پاتایا قرار داشته و از معروف ترین مراکز خرید نوار ساحلی است.