مرکز خرید ماندارین گالری سنگاپور : سنگاپور مراکز خرید مدرن، خیابان های پر از فروشگاه و بوتیک و بازارهای بسیاری داشته که همگی ارزش بازدید را دارند اما از میان آن ها، مرکز خرید ماندارین گالری در خیابان اورچاد بین توریست ها و گردشگران تور سنگاپور بسیار معروف تر و محبوب تر است. ماندارین گالری شیکترین مرکز خرید این کشور بوده و نمایی شیشه دارد. برای طراحی دکوراسیون داخلی این مرکز خرید زحمت های بسیار کشیده شده است. توریست ها و گردشگران میتوانند برای داشتن دسترسی نزدیک و راحت به این مرکز خرید در هتل ماندارین اورچاد کنار آن اقامت داشته باشند. اجناس و محصولات این مرکز خرید بسیار باکیفیت و مرغوب هستند.

مرکز خرید ماندارین گالری سنگاپور

فروشگاه ها و مغازه های مرکز خرید ماندارین گالری سنگاپور

بیشتر از صد فروشگاه و بوتیک مارک دار در این مرکز خرید فعالیت می کنند. تقریبا پنجاه برند معروف بین المللی در این مرکز خرید شعبه دارند مثل کاوالی، مارک جیکوبس و ... . توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری سنگاپور میتوانند از این مرکز خرید پوشاک زنانه، جواهرات و زیورآلات، موبایل، ساعت، لوازم چرمی و ... خریداری کنند. در اصل محصولات این مرکز خرید شامل گوشی موبایل های المان نشان تا خودنویس های لوکس مون بلان می باشند به همین خاطر ممکن است هزینه ها کمی بالا و گران باشد. 

فروشگاه ها و مغازه های مرکز خرید ماندارین گالری سنگاپور

رستوران ها و امکانات تفریحی این مرکز خرید

رستوران ها و کافه های بسیار خوبی در این مرکز خرید وججود داشته که انواع و اقسام غذاهای غربی و آسیایی را برای توریست ها و گردشگران سرو می کنند. کافه های مرکز خرید ماندارین گالری فضایی دوستانه و سرگرم کننده دارند. 

رستوران ها و امکانات تفریحی این مرکز خرید

ساعات فعالیت و دسترسی های نزدیک به مرکز خرید ماندارین گالری سنگاپور

توریست ها و گردشگران تور ارزان سنگاپور میتوانند هر روز هفته از ساعت یازده صبح تا ده شب از این مرکز خرید دیدن کنند. دسترسی راحت به این مرکز خرید نیز از طریق ایستگاه ام ار تی ایستگاه های اروچا و سومرست امکان پذیر می باشد.