مرکز خرید مال گلدانی تفلیس : در شهر تفلیس گرجستان مراکز خرید بسیاری میتوان پیدا کرد. اما یکی از مهم ترین و بزرگ ترین مراکز خرید این شهر مرکز خرید مال گلدانی است. این مرکز خرید درست کنار مترو تئاتر قرار داشته و به خاطر همین دسترسی راحت و آسان، مورد استقبال بسیاری از توریست ها و گردشگران تور گرجستان قرار گرفته است. قیمت اجناس و محصولات در این مرکز خرید متوسط و خوب است. مرکز خرید مال گلدانی تفلیس هفت طبقه داشته و معماری داخلی و بیرونی آن بسیار زیبا و مدرن است. تقریبا هر آنچه بخواهید میتوانید در این مرکز خرید بزرگ و مدرن شهر تفلیس پیدا کنید. 

مرکز خرید مال گلدانی تفلیس

فروشگاه ها و مغازه های مرکز خرید مال گلدانی تفلیس

بیشتر از صد فروشگاه و مغازه از برندهای مختلف در این مرکز خرید وجود دارند. این مرکز خرید هفت طبقه داشته که چهار تا از آن ها به مغازه های عطر و ادکلن، لوازم ارایشی و بهداشتی، اسباب بازی، لوازم منزل، لوازم دکوری و تزئینی، پوشاک مردانه، زنانه، بچگانه، کیف و کفش و ... اختصاص داده شده اند. برندهای معروف و بین المللی این مرکز خرید شامل کالینز، منگو، ال سی وایکیکی، آدیداس، نایکی و ... می باشند. مرکز خرید مال گلدانی تفلیس قیمت مقرون به صرفه و محصولات باکیفیتی به توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری گرجستان ارائه میدهد. 

فروشگاه ها و مغازه های مرکز خرید مال گلدانی تفلیس

امکانات و خدمات رفاهی مرکز خرید مال گلدانی تفلیس

در مرکز خرید مال گلدانی انواع و اقسام رستوران ها و کافی شاپ ها با غذاها و نوشیدنی های مختلف گرم و سرد وجود دارند. همینطور در این مرکز خرید یک هایپرمارکت بزرگ با انواع محصولات و مواد غذایی مختلف قرار دارد. از دیگر خدمات مرکز خرید مال گلدانی تفلیس میتوان به پارکینگ، اینترنت بی سیم رایگان، خدمات نگهداری از کودکان، محل بازی کودکان، میز راهنما و اطلاعات، مراکز تفریح و سرگرمی و ... اشاره کرد. 

امکانات و خدمات رفاهی مرکز خرید مال گلدانی تفلیس

ساعات فعالیت و دسترسی های نزدیک به مرکز خرید مال گلدانی تفلیس

این مرکز خرید در خیابان خیز انشویلی 27 قرار داشته و توریست ها و گردشگران تور ارزان گرجستان میتوانند هر روز هفته از ساعت نه صبح تا ده شب از آن دیدن کنند.