مرکز خرید ماره‌ ماگنوم بارسلونا : در خیابان لا رامبلا بارسلونا، مرکز خرید مدرنی با انواع و اقسام برندهای معروف در زمینه های مختلف وجود دارد. توریست ها و گردشگران تور اسپانیا میتوانند با پیاده روی در بندر قدیمی شهر، به راحتی به این مرکز خرید برسند. مرکز خرید ماره‌ ماگنوم یکی از معروف ترین مراکز خرید شهر بارسلونا بوده و در محله ای توریستی و محبوب نیز قرار دارد. این مرکز خرید در خیابان معروف لا رامبلا بارسلونا سال 1995 افتتاح شد و بعد از پیش خرید، مکانی محبوب بین مردم برای زندگی شبانه بود. اما در سال 2002 به دلیل مشکلاتی که بوجود آمد، دولت تمام کلوب های شبانه در این مرکز خرید را تعطیل کرد و ماره ماگنوم به مدت پنج سال افت کرد. اما این افت بیشتر از پنج سال طول نکشید و در سال 2007 با حمایت شورای شهر، این مکان به یک مرکز خرید سه طبقه محبوب بین توریست ها و گردشگران تور اروپا تبدیل شد که چشم اندازی هم به سمت دریا دارد. بازسازی دیگری هم در سال 2012 روی این مرکز خرید صورت گرفت و در نتیجه ان یک طبقه دیگر به همراه رستوران های مختلف به آن اضافه شد. 

مرکز خرید ماره‌ ماگنوم بارسلونا

فروشگاه ها و مغازه های مرکز خرید ماره‌ ماگنوم بارسلونا

این مرکز خرید چندین فروشگاه و غرفه در زمینه های مختلف پوشاک زنانه، مردانه، بچگانه، کیف و کفش، لوازم منزل، لوازم آرایشی و بهداشتی، کتاب، لوازم تحریر، لوازم الکترونیکی و ... دارد. فروشگاه های مرکز خرید ماره‌ ماگنوم از برندهای داخلی بوده و همینطور چند شعبه هم از برندهای معروف بین المللی در سطح جهان دارد. بنابراین توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری اروپا نمیتوانند دست خالی از مرکز خرید برگردند. 

فروشگاه ها و مغازه های مرکز خرید ماره‌ ماگنوم بارسلونا

امکانات و خدمات رفاهی ماره ماگنوم

این مرکز خرید شهر بارسلونا در کنار فروشگاه ها و مغازه های خود، امکانات تفریحی و خدمات رفاهی خوبی هم ارائه داده است. پیشنهاد ما به توریست ها و گردشگران تور ارزان اروپا برای بازدید از این مرکز خرید، عصرهاست. عصرها در مرکز خرید ماره‌ ماگنوم موسیقی زنده اجرا می شود. برای رفع خستگی میتوانید در رستوران بزرگ این مرکز خرید که تراس بزرگی هم در فضای باز دارد، غذاهای خوشمزه ای میل کنید. 

امکانات و خدمات رفاهی ماره ماگنوم

دسترسی های نزدیک و ساعات فعالیت این مرکز خرید

توریست ها و گردشگران تور ارزان اسپانیا میتوانند هر روز هفته حتی روزهای یکشنبه و روزهای تعطیل نیز از این مرکز خرید دیدن کنند. فروشگاه های این مرکز خرید ساعت ده صبح تا ده شب و رستوران هایش از ده صبح تا یک شب باز می باشند. علاوه بر اینها، دو جاذبه خوب دیگر بارسلونا، آکواریوم و یا سینما سه بعدی نیز نزدیک به این مرکز خرید قرار داشته که توریست ها و گردشگران میتوانند بعد از بازدید از مرکز خرید از آن ها نیز دیدن کنند.