مرکز خرید لیلو تفلیس گرجستان : اولین مرکز خرید شهر تفلیس که فعالیت خود را با کسب اجازه رسمی از دولت گرجستان بدست اورده، مرکز خرید لیلو است. این مرکز خرید یکی از بزرگ ترین مراکز خرید کشور گرجستان در قسمت مرکزی شهر تفلیس می باشد. مرکز خرید لیلو تفلیس گرجستان در فاصله سی کیلومتری تا میدان واکزال قرار داشته و نزدیک به فرودگاه بین المللی این شهر می باشد. مرکز خرید لیلو در شهر تفلیس، یکی از مراکز خرید سنتی در این شهر بوده که ظاهر خاص و شیکی ندارد. با اینکه ظاهر آن لوکس و مدرن نیست اما امروزه بسیاری از سرمایه گذاران در حال ساخت یک پاساژ جدید و شیک در این مرکز خرید هستند. مرکز خرید لیلو یکی از مهم ترین مراکز خرید گرجستان بوده و شباهتی هم به بازار بزرگ تهران دارد. این مرکز خرید با سی هکتار مساحت و شش هزار فروشگاه و مغازه فعالیت خود را در سال 1991 شروع کرده و از آن زمان تاکنون به یکی از معروف ترین مراکز خرید شهر تفلیس تبدیل شده است. توریست ها و گردشگران تور گرجستان در این مرکز خرید میتوانند خریدی ارزان قیمت با کیفیت خوب و عالی داشت باشند. 

مرکز خرید لیلو تفلیس گرجستان

فروشگاه ها و مغازه های مرکز خرید لیلو تفلیس گرجستان

در فروشگاه ها و مغازه های این مرکز خرید میتوان هر اجناسی که فکرش را میکنید را با قیمت فوق العاده مناسب و عالی پیدا کنید. بیشتر از شش هزار فروشگاه و مغازه در این مرکز در زمینه های پارچه، لوازم صوتی و تصویری، لوازم منزل، عطر و ادکلن، پوشاک، انواع ظروف و ... فعالیت می کنند. در مرکز خرید لیلو تفلیس گرجستان کشورهای مختلفی مثل ایران، ترکیه، آذربایجان، چین و روسیه غرفه دارند. همینطور بهترین خیاط ها و آرایشگرهای شهر تفلیس در این مرکز خرید جمع شده اند. در مرکز خرید لیلو دسته بندی وجود ندارد! به عنوان مثال ممکن است یک لباس فروشی را کنار سبزی فروشی پیدا کنید!

فروشگاه ها و مغازه های مرکز خرید لیلو تفلیس گرجستان

امکانات و خدمات رفاهی مرکز خرید لیلو تفلیس گرجستان

در این مرکز خرید به جز فروشگاه و مغازه هم میتوان چیزهای دیگری پیدا کرد از جمله رستوران ها و کافه های بزرگ با انواع و اقسام غذاها و نوشیدنی های بین المللی و محلی، سوپرمارکت بزرگ، سالن آرایشگاه، دفترهای اداری تجاری، خیاطی و ... . بنابراین شما میتوانید علاوه بر خرید در این مجموعه، تفریح هم داشته باشید. همینطور توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری گرجستان میتوانند از وسایل نقلیه این مرکز خرید برای بازگشت به هتل و محل اقامت خود استفاده کنند.

امکانات و خدمات رفاهی مرکز خرید لیلو تفلیس گرجستان

دسترسی های نزدیک و ساعات فعالیت مرکز خرید لیلو تفلیس گرجستان 

برای رسیدن به این مرکز خرید تفلیس میتوان از تاکسی ها و ون هایی که در میدان واکزال هستند استفاده کنید. میدان واکزال سی کیلومتر از مرکز خرید خرید فاصله دارد. توریست ها و گردشگران تور ارزان گرجستان میتوانند از ساعت پنج تا هفت بعد از ظهر از مرکز خرید لیلو تفلیس دیدن کنند.