مرکز خرید لیا بارسلونا : مرکز خرید لیا در شهر بارسلونا، سال 1993 افتتاح شده و از همان بدو افتتاحش، یک مفهوم جدید از بلوک های ساختمانی را معرفی کرد! این مرکز خرید هنوز هم در نوع بلوک های ساختمانی خود حرف اول را میزند. مرکز خرید لیا یکی از بزرگترین مراکز خرید بارسلونا بوده و ظاهر زیبایی دارد. بسیاری از توریست ها و گردشگران تور اروپا این مرکز خرید بارسلونا را جزو یکی از بهترین مراکز خرید این شهر حساب می کنند. تقریبا هر آنچه که بخواهید در این مرکز خرید پیدا می شود. با بازسازی که سال 2006 روی آن صورت گرفت و به آن چند رستوران کوچک، رستوران های ژاپنی و یک بازار میوه اضافه شد، بین دیگر مراکز خرید شهر کامل تر شد. در ادامه همراه لست تورز بمانید تا بیشتر با این مرکز خرید محبوب شهر بارسلونا آشنا شوید. 

مرکز خرید لیا بارسلونا

فروشگاه ها و مغازه های مرکز خرید لیا بارسلونا

توریست ها و گردشگران تور لحظه اسپانیا در این مرکز خرید میتوانند شعبه هایی از برترین و محبوبترین برندهای جهان مثل زارا، آدیداس، نایک، پوما و ... پیدا کنند. همینطور مرکز خرید لیا بارسلونا برای خریدهای اسپورت و ورزشی نیز بسیار مناسب می باشد. انواع و اقسام پوشاک، لوازم الکترونیکی، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی و ... در این مرکز خرید با کیفیت عالی و قیمت مناسب برای توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری اروپا به فروش می رسند. 

فروشگاه ها و مغازه های مرکز خرید لیا بارسلونا

امکانات رفاهی و خدمات این مرکز خرید

همه چیز در این مرکز خرید برای راحتی خرید و گشت و گذار توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری اسپانیا فراهم شده تا خریدی به یاد ماندنی و لذت بخش از مرکز خرید لیا داشته باشند. در کنار فروشگاه ها و مغازه های این مرکز خرید امکانات و خدمات بسیار خوبی از جمله مجموعه ورزشی، سالن کنفرانس، سالن بدنسازی، پارکینگ، رستوران و کافه بار و به همراه غذاهای بین المللی و محلی، اتاق مادر و کودک و ... ارائه شده اند. توریست ها و گردشگران تور ارزان اروپا در ادامه خرید از این مرکز خرید باید این نکته را در نظر بگیرند که در پروازهای اینترنشنال و بسته به پرواز و کلاس پروازی که دارند، میتوانند یک چمدان به وزن سی کیلوگرم و یک یک یا چمدان قابل حمل در داخل کابین به وزن تقریبا هفت کیلومتر همراه خود به خانه ببرید! در غیر این صورت باید هزینه اضافه بار پرداخت کنید. 

امکانات رفاهی و خدمات این مرکز خرید

ساعات کاری مرکز خرید لیا بارسلونا

توریست ها و گردشگران تور ارزان اسپانیا میتوانند هر روز هفته البته به جز روزهای یکشنبه از ساعت ده صبح تا نه شب از مرکز خرید لیا خرید کنند.