مرکز خرید سنترال ورلد بانکوک : یکی از بزرگ ترین مراکز خرید شهر بانکوک تایلند و حتی دنیا، مرکز خرید سنترال ورلد است. این مرکز خرید سال 2006  افتتاح شده و از نظر مساحت دهمین رتبه را به خود اختصاص داده است. این مرکز خرید شهر بانکوک آنقدر بزرگ بوده که یک برج اداری و یک هتل را نیز در خود جای داده و تحت مالکیت کمپانی پاتانا می باشد. بعد از سه سال بازسازی و طراحی که روی این مرکز خرید انجام شد، حدود 550 هزار مترمربع به قسمت مرکز خرید و 1024 هزار مترمربع به مجتمع  آن اضافه شد. هم اکنون از نظر مساحت، مرکز خرید سنترال ورلد بانکوک بزرگتر از مرکز خرید سیام پاراگون می باشد. توریست ها و گردشگران تور تایلند نیز در این مرکز خرید میتوانند هرچیزی که میخواهند را با قیمت و کیفیت بسیار مناسب پیدا کنند. 
مرکز خرید سنترال ورلد بانکوک

فروشگاه های مرکز خرید سنترال ورلد بانکوک

به طور کلی این مرکز خرید دارای پانصد فروشگاه و مغازه می باشد. برندهایی که در این مرکز خرید فعالیت می کنند شامل زارا، لی، کلوین کلین، کلارکس، گس، تیمبرلند و ... می باشند. توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری تایلند میتوانند انواع و اقسام پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه، سالن ها مد، لوازم الکترونیک، لوازم خانه، ابزارهای هوشمند، مبلمان، سالن های زیبایی، مبلمان، کتابفروشی های مختلف، موبایل، تبلت، لپتاپ، فروشگاه های مواد غذایی و ... در برندهایی که گفته شد پیدا کرد. 

فروشگاه های مرکز خرید سنترال ورلد بانکوک

 امکانات رفاهی مرکز خرید سنترال ورلد در کنار فروشگاه ها

صد رستوران و کافه در کنار فروشگاه های این مرکز خرید قرار داشته که برای استراحت و خوردن غذاهای باکیفیت محلی و بین المللی بسیار مناسب می باشند. همینطور امکانات تفریحی بسیار خوبی مثل شهربازی و زمین بازی مخصوص کودکان، بانک های مختلف، سالن آرایشی، پانزده سالن سینمای مجهز به همراه تمام فیلم های بروز و جدید داخلی و بین المللی، زمین اسکی روی یخ و ... ارائه شده اند. فضای بیرونی مرکز خرید سنترال ورلد بانکوک نیز به عنوان مکانی برای جشن های ملی تایلند از جمله جشن سال نو در نظر گرفته شده است. 

 امکانات رفاهی مرکز خرید سنترال ورلد در کنار فروشگاه ها

ساعات فعالیت و دسترسی های نزدیک به مرکز خرید سنترال ورلد بانکوک

این مرکز خرید شهر بانکوک در قسمت مرکزی منطقه چیدلوم قرار داشته و توریست ها و گردشگران تور ارزان تایلند به راحتی میتوانند با استفاده از ایستگاه های منوریل به راحتی به این مرکز خرید برسند. همینطور در کنار این مرکز خرید میتوان به معابد اراوان و تریمورتی نیز سری زد. این دو معبد در مرکز خرید سنترال ورلد قرار داشته و از ساعت ده صبح تا ده شب آماده بازدید توریست ها و گردشگران می باشد.