مرکز خرید سنترال امبسی بانکوک : این مرکز خرید بانکوک یک پاساژ بسیار لوکس و زیبا در این شهر محبوب تایلند می باشد. مرکز خرید سنترال امبسی در محل قدیمی سفارت بریتانیا در شهر بانکوک بوده و به همین خاطر نام ان را امبسی، به معنای سفارت انتخاب کرده اند. این مرکز خرید بانکوک در منطقه سیام قرار داشته و شش طبقه دارد. مرکز خرید سنترال امبسی به شکل مینیمالیستی طراحی شده و فضای داخلی آن سفید رنگ می باشد، همین باعث شده تا از دیگر مراکز خرید بانکوک متمایز باشد. این شش طبقه پاساژ به گونه ای ساخته شده که هیچوقت از شلوغ نمیشود و توریست ها و گردشگران تور تایلند میتوانند بدون اینکه گیج شوند و در شلوغی گیر کنند، از آن دیدن کنند. یکی دیگر از ویژگی های خوب این مرکز خرید، دسترسی بسیار راحت آن است. در ادامه همراه لست تورز بمانید تا با بیشتر با این مرکز خرید آشنا شوید. 

مرکز خرید سنترال امبسی بانکوک

فروشگاه های مرکز خرید سنترال امبسی بانکوک

توریست ها و گردشگران میتوانند در این مرکز خرید بهترین و معروف ترین برندهای بین المللی را پیدا کنند مثل چنل، جیوانچی، ورساچه، پرادا، گوچی، آدیداس، نایک و ... . انواع و اقسام پوشاک مردانه، زنانه، بچگانه، کیف و کفش، عطر و ادکلن، ساعت، دوربین، جواهرات و زیورآلات، لوازم خانگی، لوازم الکترونیکی و دیجیتالی، لوازم آرایشی و بهداشتی و ... در این مرکز خرید به فروش میرسند. همینطور به خاطر قیمت مناسب محصولات و اجناس بهترین مکان برای خرید سوغاتی و هدایا می باشد. 

فروشگاه های مرکز خرید سنترال امبسی بانکوک

امکانات تفریحی و خدمات دیگر مرکز خرید سنترال امبسی

این مرکز خرید بانکوک امکانات و خدمات بسیار زیاد و متنوعی ارائه میدهد. مرکز خرید سنترال امبسی دارای یک سالن سینمای بزرگ با فیلم های بروز هالیوودی و تایلندی، هتل شش ستاره پارک حیات که به زودی افتتاح میگردد، سوپرمارکت با قیمت بسیار مناسب و رستوران ها و کافه های بسیار خوبی مثل واتر لایبری، سومبون با غذاهای دریایی و دیگر رستوران ها با انواع و اقسام غذاهای بین المللی و محلی می باشد. توریست های تور لحظه آخری تایلند در این مرکز خرید میتوانند از امکانات بسیار زیادی بهره برده و حتی در آن اقامت کنند. 

امکانات تفریحی و خدمات دیگر مرکز خرید سنترال امبسی

ساعات فعالیت و دسترسی های نزدیک به این مرکز خرید

توریست ها و گردشگران تور ارزان تایلند میتوانند هر روز هفته از ساعت ده صبح تا ده شب از این مرکز خرید دیدن کرده و با استفاده از ایستگاه مونوریل یا چیدلوم به آن برسند.