مرکز خرید سانتک سیتی سنگاپور : این مرکز خرید در سال 1994 با مساحت 82000 مترمربع در سنگاپور ساخته شد. مرکز خرید سانتک سیتی تا قبل از ساخته شدن مرکز خرید ویوو سیتی، به بزرگترین مرکز خرید سنگاپور شناخته معروف بود. این مرکز خرید بوسیله معماران فنگ شویی چینی با اصول فنگ شویی ساخته و طراحی شده. سانتک سیتی به چهار قسمت مختلف گالری، استوایی، مرکز تفریحی و تراس آبنما تقسیم شده است. این چهار قسمت در بخش های شرقی، غربی، شمالی و جنوبی قرار داشته و فواره رفاه نیز درست مرکز سانتک سیتی قرار دارد. فواره ای که در مرکز خرید سانتک سیتی قرار داشته، سال 1998 در این مکان ساخته شده و نامش به عنوان بزرگ ترین کتاب رکوردهای گینس به ثبت رسیده است. این فواره نماد سنگاپور بوده و توریست های تور سنگاپور آن را به اسم آبنمای ثروت میشناسند. 

مرکز خرید سانتک سیتی سنگاپور

فروشگاه ها و محصولات مرکز خرید سانتک سیتی

بیشتر از چهارصد فروشگاه و مغازه در این مرکز خرید سنگاپور فعالیت می کنند. شعب بسیاری از برندهای معروف داخلی و بین المللی مثل منگو، گپ، تیسوت، امگا، سواچ، نایک، پولو جینز کو، آدیداس، گس و ... در این مرکز خرید وجود دارند. توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری سنگاپور میتوانند انواع و اقسام لوازم ورزشی، اسباب بازی، هنر و صنایع دستی، پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه، کیف و کفش، ساعت، جواهرات و زیورآلات و ... در مرکز خرید سانتک سیتی سنگاپور پیدا کنند. 

فروشگاه ها و محصولات مرکز خرید سانتک سیتی

دیگر امکانات و خدمات این مرکز خرید سنگاپور 

تقریبا صد رستوران و کافه در این مجموعه بزرگ سانتک سیتی قرار داشته و تنوع غذایی بسیاری در غذاهای بین المللی و محلی و نوشیدنی ها دارند. همینطور هایپرمارکت بزرگ در سراسر سنگاپور به اسم کارفور فرانس در این مرکز خرید وجود قرار دارد. در کنار فروشگاه ها و رستوران ها نیز، پردیس سینمایی بزرگ و زمین بازی مخصوص کودکان هم برای رفاه و تفریح مشتریان بوجود آمده اند. 

دیگر امکانات و خدمات این مرکز خرید سنگاپور

ساعات فعالیت و دسترسی های نزدیک به مرکز خرید سانتک سیتی سنگاپور

توریست ها و گردشگران تور ارزان سنگاپور میتوانند هر روز هفته از ساعت ده صبح تا ده شب از این مرکز خرید دیدن کنند. مرکز خرید سانتک سیتی سنگاپور دو ایستگاه ام آر تی در فاصله بسیار کوتاه از خود داشته و میتوان از ایستگاه های اسپلاناده و پرومناد به این مرکز خرید برسند.