مرکز خرید دیپو آنتالیا : اگر در منطقه لارا در حال گشت و گذار هستید و ساختمانی با معماری شبیه به یک قلعه قرون وسطایی به رنگ نارنجی دیدید، تعجب نکنید! این قلعه مدرن نارنجی رنگ مرکز خرید بزرگ دیپو است. این مرکز خرید یکی از بزرگ ترین مراکز خرید در منطقه مدیترانه بوده و معماری بسیار زیبا و جالبی از دیدگاه توریست ها و گردشگران تور آنتالیا دارد. حدود 38 هزار متر مربع مساحت زمین به این مرکز خرید اختصاص داده شده و بیشتر از نود برند بین المللی و داخلی در آن شعبه دارد. مرکز خرید دیپو سال 2004 افتتاح شده و سالیانه بیشتر از پنج میلیون نفر توریست و بازدید کننده دارد. این مرکز خرید، ارزش گشت و گذار و خرید کردن را دارد.

مرکز خرید دیپو آنتالیا

فروشگاه و مغازه های مرکز خرید دیپو آنتالیا

همانطور که گفته شد بیشتر از نود فروشگاه و مغازه بین المللی و داخلی در این مرکز خرید فعالیت دارند. این مغازه ها در سال تخفیفات متعدد و بسیار خوبی برگزار کرده و توریست ها و گردشگران تور آنتالیا را به خود جذب می کنند. برندهای بسیار معروفی در این مرکز خرید بزرگ فعالیت می کنند از جمله پیرکاردین، پولو، تامی، ماوی جین و ... .

فروشگاه و مغازه های مرکز خرید دیپو آنتالیا

امکانات و خدمات رفاهی مرکز خرید دیپو آنتالیا

در مرکز خرید دیپو، پانزده کافه و رستوران قرار داشته که انواع و اقسام غذاهای غذاهای بین المللی و ترکی را برای بازدیدکنندگان خود سرو می کنند. همینطور دارای پارکینگ بزرگی سرپوشیده ای به ظرفیت پانصد اتومبیل و ظرفیت هزار اتومبیل در فضای باز می باشد. نمازخانه، خیاطی، اتاق مادر و کودک، سالن آرایشی و ... از خدمات بسیار خوب این مرکز خرید هستند. اما از امکانات تفریحی مرکز خرید دیپو آنتالیا میتوان به سالن سینما، زمین بازی کودکان، پنج سالت سینما، سه هزار متر زمین اختصاصی برای کارتینگ و ... اشاره کرد.

امکانات و خدمات رفاهی مرکز خرید دیپو آنتالیا

دسترسی های نزدیک به مرکز خرید دیپو آنتالیا

توریست ها و گردشگران تور آنتالیا میتوانند هر روز هفته از ساعت ده صبح تا ساعت ده شب از مرکز خرید دیپو آنتالیا بازدید کنند. برای رسیدن به آن نیز میتوانند از خیابان اصلی هتل لیبری لارا سرا خط 511 شده و درست جلوی مرکز خرید دیپو آنتالیا پیاده شوند.