مرکز خرید دالما گاردن ارمنستان : یکی از بهترین مراکز خرید برای توریست ها و گردشگران تورهای ارمنستان، مرکز خرید دالما گاردن است. این مرکز خرید، در سال 2013 افتتاح شده و به سرعت به یکی از محبوب ترین مراکز خرید ارزان در این کشور تبدیل شد. دالما گاردن پنجاه طبقه، فروشگاه بزرگی از شعبه ها و نمایندگی برندهای معروف و مشهوری مثل باتا، تایم، ویولت، نیو لوک، پریناتال، دیوید جونز، فلورمار، نیویورکر و … می باشد. بیشتر قیمت ها در این مرکز خرید مناسب بوده، نه خیلی گران و نه خیلی ارزان قیمت. تقریبا هر چیزی که بخواهید میتوانید در این مرکز خرید پیدا کنید مثل انواع پوشاک زنانه و مردانه، بچگانه، لوازم بهداشتی و آرایشی و ... .

مرکز خرید دالما گاردن ارمنستان

امکانات رفاهی مرکز خرید دالما گاردن ارمنستان

کودکانتان در مرکز خرید دالما گاردن ارمنستان میتوانند زیر نظر مربیان در اتاق های بازی مشغول به بازی کردن باشند در حالی شما با خیال راحت به خریدتان میرسید. در این مرکز خرید، در هر طبقه اتاق های کودک و مادر قرار داشته تا به کودکتان غذا داده و مراقب آن ها باشید. علاوه بر خرید کردن تفریحاتی مثل بولینگ و سالن سینما در این سینما بوجود آماده تا در کنار خرید لذت بخشتان، کمی هم تفریح کرده باشید. مرکز بولینگ دالما گاردن هر روز تا ساعت دو صبح باز است. در کنار تفریحات و خرید، کمی هم به خودتان برسید، دالما گاردن سالن آرایشی زیبایی نیز داشته و شما میتوانید یک ساعت را به زیبایی خودتان اختصاص دهید. سوپر مارکت و رستوران ها در طبقه اول و دوم قرار دارد و در صورت احساس گشنگی میتوانید استراحتی در رستوران های این مرکز خرید داشته باشید. استفاده از پارکینگ نیز برای توریست ها و گردشگران تور ارمنستان رایگان بوده و تا هفتصد خوردو نیز ظرفیت دارد.

امکانات رفاهی مرکز خرید دالما گاردن ارمنستان

بهترین زمان خرید از مرکز خرید دالما گاردن ارمنستان

دالما گاردن برای خود حراجی های بسیار خوبی داشته که اگر به موقع به آن ها برسید، تخفیفات بسیار خوبی نصیبتان می شود. اگر تور ارمنستان خود را بین ماه های جولای تا آگوست و یا ماه ژانویه تا اواسط فوریه رزرو کرده باشید مرکز خرید دالما گاردن ارمنستان از پانزده جولای تا آخر آگوست و همینطور از ده ژانویه تا اواسط ماه فوریه، بهترین حراجی ها را داشته و قرعه کشی هم انجام میدهد. میتوانید در قرعه کشی ها شرکت کنید تا برنده بلیط سفر، اتومبیل و ... باشید.

بهترین زمان خرید از مرکز خرید دالما گاردن ارمنستان

دسترسی های نزدیک به مرکز خرید دالما گاردن ارمنستان

نزدیک ترین راه برای دسترسی به این مرکز خرید محبوب ارمنستان این است که از اتوبوس های مرکز شهر استفاده کرده و پانزده دقیقه ای به دالما گاردن برسید. این مرکز خرید هر روز هفته از ساعت ده صبح تا ده شب باز است.