مرکز خرید جمیرا پلازا دبی : اگر دوست ندارید از جاهای شلوغ خرید کنید، مرکز خرید جمیرا پلازا برای شما بسیار مناسب است. این مرکز خرید قدیمی در سال 1994 در قلب شهر دبی تاسیس شده و یک فروشگاه بین المللی است. یکی از بهترین ویژگی های جمیرا پلازا، دسترسی بسیار خوبی است که از هر سمت شهر دارد. اگر از آن دسته افرادی هستید که خرید کردن را دوست دارند و میخواهند تمام آن را زیر و رو کنند، مرکز خرید جمیرا پلازا گزینه بسیار خوبی است. یا اگر قصد خرید ندارید، میتوان گشت و گذاری در آن داشته و از هوای خنک آن لذت ببرید.

مرکز خرید جمیرا پلازا دبی

فروشگاه ها و مغازه های مرکز خرید جمیرا پلازا دبی

این مرکز خرید بیشتر از صد فروشگاه و مغازه داشته که در زمینه های جواهر، لوازم خانگی، لوازم صوتی و تصویری، پوشاک، کیف و کفش، طلا و زیور آلات، لوازم الکترونیکی و ... فعالیت می کنند. توریست هایی که به دنبال لوازم و پوشاک برند هستند، در این ایم مرکز خرید برندهای خوب داخلی و بین المللی مثل آدیداس، پوما، نایک، کوتون و ... شعبه دارند

فروشگاه ها و مغازه های مرکز خرید جمیرا پلازا دبی

امکانات رفاهی و تفریحی مرکز خرید جمیرا پلازا دبی

توریست ها و گردشگران تور ارزان دبی میتوانند علاوه بر خرید در رستوران و کافه های این مرکز خرید نشسته و میان وعده خوشمزه ای میل کنند. تنوع غذایی در رستوران و کافه مرکز خرید جمیرا پلازا دبی بسیار بوده و شامل غذاهای بین المللی، عربی و ... می باشند. همینطور برای کودکان یک محوطه بازی اختصاص داده شده. برای جلوگیری از هر مشکلی، یک ایستگاه پلیس نیز در مرکز خرید وجود دارد.

امکانات رفاهی و تفریحی مرکز خرید جمیرا پلازا دبی

ساعات بازدید و دسترسی های نزدیک به مرکز خرید جمیرا پلازا دبی

توریست ها و گردشگران تور دبی برای رسیدن به این مرکز خرید دبی باید به سمت نوار جاده ای ساحلی جمیرا حرکت کنند. مرکز خرید جمیرا پلازا هر روز هفته از ساعت ده صبح تا ده شب باز است.