مرکز خرید تفلیس مال : تفلیس، پایتخت کشور گرجستان، یکی از توریستی ترین شهرهای این کشور است که هر ساله پذیرای بسیار از توریست ها و گردشگران تور گرجستان که اغلب ایرانی هستند، میباشد. یکی از اصلی ترین و مهم ترین عاملی که هرساله توریست ها و گردشگران تور ارزان گرجستان را به سمت خود میکشد، مراکز خرید خوب این شهر است که طرفداران بسیاری بین آسیایی ها نیز دارد. مراکز خرید خوب و مناسب در این شهر بسیار است اما در این بین، بهترین و مدرن ترین آنها، مرکز خرید تفلیس مال در منطقه دیدی دیقومی است. تفلیس مال، بزرگ تریم مرکز خرید در این شهر است که بوسیله یک شرکت اماراتی، در سال 2012 ساخته شده و اکنون به حاطر خدمات و قیمت بسیار مناسبی که دارد از محبوب ترین مراکز خرید در تفلیس بین توریست ها و گردشگران گرجستان است. این مرکز خرید در واقع، نمادی از توسعه شهر تفلیس بوده که 74000 متر مربع مساحت داشته و چهار طبقه به همراه 150 فروشگاه و مغازه و یک هایپرمارکت پانزده هزار متری دارد.

مرکز خرید تفلیس مال

خدمات و امکانات تفریحی مرکز خرید تفلیس مال

در این مرکز خرید، انواع پوشاک، کیف و کفش با برندهای برتر دنیا مثل زارا، برشکا و ...، لوازم الکتریکی، لوازم منزل و ... فروشگاهی برای خود دارد. در این مرکز خرید مانند دیگر مراکز خرید تفلیس میتوانید از امکانات تفریحی آن مثل زمین بازی کودکان، استخر شنا، فودکورت ها و رستوران و سینمایی با فیلم های گرجی، روسی و انگلیسی استفاده کرده و از خرید و گشت و گذار در مرکز خرید تفلیس مال لذت ببرند. تفلیس مال پارکینگی با ظرفیت 3200 خودرو دارد.

خدمات و امکانات تفریحی مرکز خرید تفلیس مال

راه های رسیدن به مرکز خرید تفلیس مال

مرکز خرید تفلیس مال در سیزده کیلومتری شمال این شهر قرار داشته و شما میتوایند با پرداخت پنج لاری به خدمات تاکسی به راحتی به این مرکز خرید برسید. این تاکسی سرویس ها همیشه بیرون از مرکز خرید بوده و همچنین میتوانید برای برگشت نیز از آن ها استفاده کنید. اتوبوس ها های خط یک و مینی بوس های خطر پنج نیز از ساعت های پنج صبح تا ده شب هز پنج دقیقه یک بار حرکت میکنند که میتوانید از آن ها استفاده کنید. بیشتر توریست ها و گردشگران تور گرجستان از تاکسی استفاده میکنند. ساعات کاری این مرکز خرید هر روز هفته از ساعت ده صبح تا ده شب میباشد.