مرکز خرید تراسیتی آنتالیا : یکی از مجلل ترین و محبوب ترین مراکز خرید در آنتالیا، در محله لارا، یکی از محله های معروف که بیشتر توریست ها و گردشگران تور آنتالیا در این منطقه اقامت داشته و تفریح میکنند قرار دارد. مرکز خرید تراسیتی آنتالیا، از بهترین مراکز خرید منطقه لارا بوده که البته بزرگ ترین مرکز خرید این شهر نیز میباشد و در سال 2011 افتتاح شده. بیشتر از 150فروشگاه و مغازه از برندها معروف ترکی و بین المللی در زمینه ها بسیار در 48 هزار متر مربع مساحت قرار دارد. قیمت اجناس این مرکز خرید از متوسط تا به گران بوده اما حداقل مطمئن خواهید بود که اجناس شما باکیفیت و درجه یک هستند.

مرکز خرید تراسیتی آنتالیا

خدمات رفاهی و تفریحی مرکز خرید تراسیتی آنتالیا

برای راحتی بازدیدکنندگان و مشتریان مرکز خرید تراسیتی آنتالیا، این مرکز خرید مجهز به سرویس های بهداشتی متعدد، دفتر اشیا گمشده، اطلاعات، مسجد، اتاق کودک و مادر، محل استراحت و ... بسیاری امکانات رفاهی دیگر میباشد تا پایان خرید خود، این مرکز خرید را ترک نکنید. مرکز خرید تراسیتی حدود سی رستوران و کافه مختلف با ظرفیت هزار نفر دارد. در کنار این رستوران ها برای کودکان و خردسالان شما زمین هاب بازی قرار داشته و شما میتوانید کودکان خود را تا پایان خرید به زمین های بازی و مراقبان آن بسپارید.

خدمات رفاهی و تفریحی مرکز خرید تراسیتی آنتالیا

راه های رسیدن به مرکز خرید تراسیتی آنتالیا

از هر دو، اتوبوس و تراموا در محله لارا میتوانید برای رسیدن به مرکز خرید تراسیتی استفاده کنید. همینطور اگر از سمت خیابان اصلی و هتل لیبرتی حرکت میکنی، اتوبوس های خط LC07 شما را به مرکز خرید تراسیتی آنتالیا میرسانند. ساعات کاری این مرکز خرید از ده صبح تا ده شب میباشد.