مرکز خرید تبلیسی مال گرجستان : یکی از مهم ترین جاذبه های هر شهری، مراکز خرید آن است. تفلیس یکی از آن شهرهایی است که خوب توانسته این امتیاز را بدست آورد. از معروف ترین مراکز خرید این شهر که مورد توجه بسیاری از توریست ها و گردشگران تور گرجستان قرار گرفته، مرکز خرید تفلیس مال است. این مرکز خرید سال 2012 در منطقه دیدی دیقومی و در خیابان آگماشنبلی تاسیس شده و با 74 هزار مترمربع مساحتی که داشته از بزرگ ترین و مجلل ترین مراکز خرید معروف در تفلیس می باشد. این مرکز خرید با طراحی معماری فوق العاده اش نمادی از طرح جدید گسترش تفلیس می باشد. فروشگاه ها و مغازه های بسیاری در زمینه های مختلف در این مرکز خرید فعالیت می کنند. علاوه بر فروشگاه ها، دارای امکانات رفاهی مثل استخر شنا، شهربازی، سینما و ... نیز می باشد تا به هر نحوی که هست از آن دیدن کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر درباره این مرکز خرید تبلیسی مال گرجستان بدانید.

مرکز خرید تبلیسی مال گرجستان

فروشگاه ها و مغازه های مرکز خرید تبلیسی مال گرجستان

در این مرکز خرید بزرگ، بیش از 150 فروشگاه و یک هایپر مارکت به بزرگی پانزده هزار متر مربع وجود دارد. فروشگاه های مرکز خرید تبلیسی مال گرجستان از انواع برندهای زارا، آدیداس، گپ، تاپ شو، برشکا، دوتی، نایک، پوما و .... در تمام زمینه های پوشاک، کیف و کفش، لباس و لوازم کودکان، عطر و ادکلن، لوازم بهداشتی و آرایشی و ... کالا دارد.

فروشگاه ها و مغازه های مرکز خرید تبلیسی مال گرجستان

امکانات تفریحی و خدمات مرکز خرید تبلیسی مال گرجستان

هم خرید کنید هم تفریح کنید! علاوه بر اینکه از خرید خود در این مرکز خرید لذت میبرید، از تفریح کردن در آن نیز بسیار خوشحال خواهید شد. در این مرکز خرید بزرگ، سینمای کاویا قرار داشته که انواع فیلم های گرجی، روسی و انگلیسی را در خود اکران می کند. در کنار این سینما، شهربازی بوم بوم قرار دارد. این شهربازی برای تمامی سنین مناسب است. همینطور مخصوص برای کودکان، یک فود کورت کوچک و زمین بازی فراهم شده است. اگر در هنگام خرید احساس خستگی و گرسنگی کردید، میتوانید در یکی از نه رستوران این مرکز خرید کمی استراحت کرده و از غذاهای خوشمزه شان میل کنید. در این مرکز خرید پارکینگی به بزرگی ظرفیت 3200 اتومبیل می باشد. از دیگر خدمات خوبی که این مرکز خرید تبلیسی مال برای توریست ها و گردشگران تور گرجستان ارائه داده میتوان به اینترنت بی سیم رایگان، استخر شنا، قسمت گمشده ها، دستبند کودکان، خدمات پزشکی، کارت هدیه، میز مشتری، تاکسی تفلیس مال و ... اشاره کرد.

امکانات تفریحی و خدمات مرکز خرید تبلیسی مال گرجستان

ساعات کاری و مرکز خرید تبلیسی مال گرجستان

این مرکز خرید فوق العاده آماده پذیرایی از توریست ها و گردشگران تور گرجستان از هر روز هفته در ساعات ده تا ده شب می باشد. مرکز خرید تبلیسی مال گرجستان در خیابان آگماشنبلی قرار داشته و به خیابان معروف روستاولی، پکینی، مرجانشویلی و ... نیز دسترسی نزدیک دارد.