مرکز خرید ایست پوینت تفلیس : این مرکز خرید تازه تاسیس در سال 2015 یکی دیگر از بهترین مراکز خرید ایست پوینت است. در این مرکز خرید، علاوه بر خرید، تفریح و سرگرمی هم خواهید داشت. مرکز خرید ایست پوینت تفلیس نزدیک به شهرک وارکتیلی بوده و به خاطر معماری و فضای بازی که دارد محل سرگرمی خانواده ها و توریست های تور گرجستان میباشد. ایست پوینت 150 فروشگاه و مغازه از پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه، کیف و کفش، زیورآلات، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم خانگی و ... به همراه قیمت های مناسب داشته و موجب کشاندن توریست ها و گردشگران تور ارزان گرجستان به سمت خود میشود. همانطور که گفته شد، قسمت هایی از این مرکز خرید به تفریح و سرگرمی برای بازدیدکنندگان در نظر گرفته شده تا علاوه بر خرید، ساعات بیشتری را همراه با امکانات تفریحی ایست پوینت بگذرانند. این سرگرمی ها شامل استخر توپ، بولینگ، ده سالن سینما، رستوران و کافه های بسیار خوب میباشد.

مرکز خرید ایست پوینت تفلیس

امکانات و خدمات مرکز خرید ایست پوینت تفلیس

مرکز خرید ایست پوینت تفلیس، از نظر امکانات و سرویس دهی به مشتریان، بهترین مرکز خرید تفلیس است. در قسمت شرقی از این مرکز خرید اینترنت وای فای رایگان قرار داده شده. همینطور اگر سوالی داشتید، در قسمت اطلاعات، کارمندان پاسخگوی شما خواهند بود. وجود خودپردازها در این مرکز خرید باعث شده تا در هر زمان که میخواهید پول نقد دریافت کنید. برا افراد معلول و کم توان آسانسورها و مسیرهای معینی مشخص شده. پارکینگ مرکز خرید ایست پوینت تفلیس با سه هزار خودرو ظرفیت، رایگان و بسیار مطمئن میباشد. شما میتوانید خودرو خود را به قسمت کارواش پارکینگ رسانده و تا زمانی که از خرید بازمیگردید، ماشین خود را تمیز تحویل بگیرید. در این اطراف تاکسی و ون ها بسیاری تا ساعت یازده شب آماده سرویس دهی میباشند.

امکانات و خدمات مرکز خرید ایست پوینت تفلیس

سرگرمی در مرکز خرید ایست پوینت تفلیس

در کنار خرید، تفریح هم بکنید! این مرکز خرید امکانات تفریحی بسیاری هم برای بازدیدکنندگان خود ترتیب دیده مثل سالن بولینگ، سینماهای سه بعدی، فروشگاه های اسباب بازی، باشگاه کودکان، رستوران ها، هایپرمارکت و کافه ها، از امکانات تفریحی هستند که در این مرکز خرید موجود است.

سرگرمی در مرکز خرید ایست پوینت تفلیس

راه های رسیدن به مرکز خرید ایست پوینت تفلیس

توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری گرجستان، از و راه میتوانند به مرکز خرید ایست پوینت تفلیس برسند. اولین راه اتوبوس های رایگانی میباشد که به سمت مرکز خرید ایست پوینت تفلیس میرانند. این اتوبوس های بزرگ در منطقه سامگوری قرار داشته و هر پانزده دقیقه یک بار حرکت میکنند.  دومین راه نیز، استفاده از مینی بوس هایی میباشد که در اطراف همین مرکز خرید قرار دارند. این مینی بوس ها به شماره های 89 و 165 نزدیک هستند اما بهترین خط، خط 224 است. از مرکز خرید ایست پوینت تفلیس تا مرکز شهر دوازده دقیقه فاصله میباشد. ساعت کاری این مرکز خرید، هفت روز هفته از ساعت ده صبح تا ده شب است.