مرکز خرید ام کوارتیر بانکوک : اگر در منطقه فروم فانگ و یا اطراف آن در شهر بانکوک تایلند اقامت می کنید، حتما در طول اقامت خود در این منطقه سری به مرکز خرید ام کوارتیر بزنید. این مرکز خرید بانکوک در سال 2015 به مساحت چهار هزار مترمربع افتتاح شده و به سرعت به یکی از پرطرفدارترین و محبوب ترین مراکز خرید این شهر بین توریست ها و گردشگران تور تایلند تبدیل شده است. توریست ها و گردشگران در میتوانند سوغات و هدایای بسیار خوبی در این مرکز خرید ام کوارتیر پیدا کنند. همینطور امکانات و خدمات بسیار خوبی در این مرکز خرید ارائه شده که در ادامه معرفی کرده ایم. 

مرکز خرید ام کوارتیر بانکوک

فروشگاه ها و مغازه های مرکز خرید ام کوارتیر بانکوک

تقریبا چهارصد فروشگاه و مغازه از برندهای مختلف داخلی و بین المللی در این مرکز خرید شهر بانکوک فعالیت می کنند. توریست ها و گردشگران در این مرکز خرید میتوانند انواع و اقسام پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه، لوازم دیجیتالی و الکترونیکی مثل تبلت، موبایل و لپتاپ، لوازم خانگی، لوازم آرایشی و بهداشتی، عطر و ادکلن، دوربین، ساعت، جواهرات و زیورآلات و ... را با قیمت و کیفیت بسیار مناسب پیدا کنند. به خاطر کیفیت خوب و قیمت مقرون به صرفه ای که این مرکز خرید داشته، بسیاری از توریست ها و گردشگران میتوانند سوغات و هدایا خود را از آن تهیه کنند. 

فروشگاه ها و مغازه های مرکز خرید ام کوارتیر بانکوک

امکانات تفریحی و دیگر خدمات این مرکز خرید

امکانات رفاهی و سرگرم کننده بسیار خوبی در این مرکز خرید ارائه شده تا توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری تایلند بتوانند در کنار خرید حسابی از ام کوارتیر به تفریح و سرگرمی نیز بپردازند. از جمله سرگرمی ها و امکانات بسیار خوبی که مرکز خرید ام کوارتیر بانکوک ارائه داده میتوان به سالن سینما با بروزترین فیلم های هالیوود و تایلندی، سالن های بولینگ، سالن های بیلیارد و ... اشاره کرد. همینطور رستوران ها و کافه های بسیار خوبی که انواع و اقسام غذاهای بین المللی و محلی را سرو می کنند نیز در این مرکز خرید فعالیت می کنند. 

امکانات تفریحی و دیگر خدمات این مرکز خرید

ساعات فعالیت مرکز خرید ام کوارتیر بانکوک

توریست ها و گردشگران تور ارزان تایلند می میتوانند هر روز هفته از ساعت ده صبح تا ده شب از این مرکز خرید بانکوک خرید کنند.