مرکز خرید ام بی کی بانکوک : این مرکز خرید شهر بانکوک در سال 1986 ساخته شده و یکی از مراکز خرید قدیمی شهر به حساب می آید. مرکز خرید ام بی کی در همان سال که تاسیس شد، عنوان بزرگ ترین مرکز خرید آسیا را به خود اختصاص داد. این مرکز خرید نزدیک به دانشگاه چولالوگن کورن قرار داشته و زمین های این اطراف را اجاره کرده و در سال 2002 اجاره نامه ها را تمدید کرده است. اسم این مرکز خرید از روی اسم پدر و مادر سازنده این مرکز خرید گرفته شده. سازنده ام بی کی حتی مجسمه هایی از پدر و مادر خود را نیز جلوی این مرکز خرید قرار داده است. مرکز خرید ام بی کی بانکوک به طور کلی هشت طبقه داشته و نظر ظاهری بسیار زیبا و لوکس می باشد. با اینکه از همین نظر به پای مرکز خرید سیام دیسکاوری، سیام سنتر و یا سیام پاراگوی نمیرسد، اما از نظر کیفیت و قسمت اجناس خود، خیلی بهتر از دیگر مراکز خرید اطراف می باشد. 

مرکز خرید ام بی کی بانکوک

فروشگاه ها و مغازه های مرکز خرید ام بی کی بانکوک

تقریبا دو هزار فروشگاه و مغازه در این مرکز خرید در زمینه های پوشاک بانوان، آقایان و کودکان، لوازم دیجیتالی و الکترونیکی، چرم، لوازم خانه، لوازم جانبی الکترونیک، مبلمان، لوازم آرایش و بهداشتی، کیف و کفش، لپتاپ، موبایل، زیور آلات، عطر و ادکلن، ساعت، لباس های سایز بزرگ و ... فعالیت می کنند. همینطور توریست ها و گردشگران تور تایلند میتوانند در این مرکز خرید بانکوک یک سوپرمارکت بزرگ، فروشگاه ها و مغازه های مخصوص هدایا و سوغاتی پیدا کنند. قیمت اجناس این مرکز خرید با توجه به کیفیت بسیار خوبی که ارائه میدهند بسیار مناسب و به صرفه می باشد. 

فروشگاه ها و مغازه های مرکز خرید ام بی کی بانکوک

امکانات تفریحی و خدمات این مرکز خرید 

در این مرکز خرید امکاناتی تفریحی از جمله سالن سینما، گیم نت، سالن های بولینگ، کارائوکه و ... وجود دارد تا برای توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری تایلند که برای خرید به این مکان آمده اند، تفریحی هم وجود داشته باشد. همینطور رستوران ها و کافه های خوبی در این مرکز خرید برای خوردن غذاهای محلی وجود دارند. 

امکانات تفریحی و خدمات این مرکز خرید

ساعات فعالیت و دسترسی های نزدیک به مرکز خرید ام بی کی بانکوک

مرکز خرید ام بی کی هر روز هفته از ساعت ده صبح تا ده شب باز بوده و توریست ها و گردشگران تور ارزان تایلند برای رسیدن به آن میتوانند در ایستگاه منوریل نشنال استودیو پیاده شده و با پیاده روی کوتاهی به مرکز خرید برسند.