مرکز خرید استوری مجموعه ای از بهترین برندهای بین المللی و ترکیه ای بوده که در 110 فروشگاه و مغازه آن خلاصه شده اند. این مرکز خرید 25000 مترمربع مساحت دارد. در استوریا میتوان علاوه بر خرید، تفریح هم کرد، انواع خدمات تندرستی نیز ارائه شده است. مرکز خرید استوریا استانبول در سال 2010 در قسمت اروپایی این شهر ساخته شده و به خاطر مارک های محبوب جهان در خود، مورد توجه بسیاری از توریست ها و گردشگران تور استانبول قرار گرفته است. 

مرکز خرید استوریا استانبول

فروشگاه ها و بوتیک های این مرکز خرید استانبول

این مرکز خرید استانبول بیشتر از 110 فروشگاه و مغازه های مختلف در زمینه محصولات آرایشی و بهداشتی، پوشاک زنانه و مردانه، لوازم الکترونیک، کیف و کفش، کتابفروشی، جواهرات، منسوجات، مبلمان، لوازم خانگی و ... دارد. همینطور شعباتی از برندهای بزرگ بین المللی از جمله پولو، سواچ، آدیداس، تام هیلفیگر و ... در این مرکز خرید پیدا می شود. توریست ها و گردشگران تور استانبول در این مرکز خرید میتوانند هر چیزی که میخواهند پیدا کنند. 

فروشگاه ها و بوتیک های این مرکز خرید استانبول

امکانات رفاهی و خدمات مرکز خرید استوریا

اگر میخواهید علاوه بر خرید تفریح هم داشته باشید، مرکز خرید استوریا بهترین گزینه است. این مرکز خرید دارای اسپا، فیتنس، استخر سرپوشیده و ... می باشد. این مرکز خرید خدمات تندرستی به مشتریان ارائه داده. مرکز خرید استوریا استانبول پارکینگی به ظرفیت 800 اتومبیل، باشگاه تناسب اندام با تجهیزات پیشرفته، سینماهای چند بعدی، 49 متر آتریوم و ... می باشد. 

از دیگر امکانات این مرکز خرید استانبول میتوان به ایستگاه تاکسی، اینترنت رایگان، نمازخانه، تلفن، پارکینگ، کمدهای تحویل اجناس، صندلی های چرخدار برای ناتوانان و معلولان، کالسکه کودک و ... اشاره کرد. 

امکانات رفاهی و خدمات مرکز خرید استوریا

ساعات بازدید و دسترسی های نزدیک به مرکز خرید استوریا استانبول

توریست ها و گردشگران تور استانبول میتوانند هر روز هفته از ساعت 10 صبح تا 10 شب از این مرکز خرید دیدن کنند. مرکز خرید استوریا بهترین دسترسی را از میدان تقسیم دارد. توریست ها میتوانند از میدان تقسیم سوار متروی ام 2 شده و در ایستگاه گایرتپه پیاده شوند و با دنبال کردن تابلوها و علائم به این مرکز خرید برسند.