مرکز خرید آیکونسیام بانکوک : مرکز خرید آیکونسیام یکی از مراکز خریدی بوده که از بدو ورودتان به آن محو تزئینات و زیبایی های آن خواهید شد. این مرکز خرید در سال 2018 با هزینه بالغ بر یک میلیارد دلار و در زمینی به مساحت 750 هزار مترمربع ساخته شده و افتتاح شده است. مرکز خرید آیکونسیام در سال 2018 در حضور ستاره های معروفی مثل نائومی واتس و دن استیونز به روی مردم باز شد و از بزرگ ترین مراکز خرید شهر بانکوک به حساب می آید. با اینکه خرید کردن در این پاساژ به خاطر گران بودن کمی سخت است اما آنقدر زیبا، جذاب و لوکس بوده که میتواند فقط برای تماشا نیز وارد آن شد. طبقه اول از این مرکز خرید را به شکل هر نقطه ای از بانکوک درست کرده اند مثل بازار میوه، بازار گل، محله چینی ها و بازار شناور و ... . مرکز خرید آیکونسیام دارای فروشگاه های بسیار، رستوران های خوب، امکانات تفریحی، واحدهای مسکونی و هتل های مختلف می باشد که همگی یکجا در آن جا شده اند. توریست ها و گردشگران تور تایلند این مرکز خرید را میتوانند در خیابان چاروئن ناخن، در منطقه تنبوری و در کنار رودخانه چائو فرایا پیدا کنند. 

مرکز خرید آیکونسیام بانکوک

فروشگاه ها و مغازه های مرکز خرید آیکونسیام بانکوک

مرکز خرید آیکونسیام دارای هشت طبقه بوده که به طور کلی در این هشت طبقه صد فروشگاه و مغازه ایجاد شده اند. توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری تایلند در این مرکز خرید میتوانند شعباتی از برندهای معروف بین المللی مثل دیور، لوئیس ویتون، هرمس، شانل و ... پیدا کنند. همینطور اولین نمایندگی اپل استور در تایلند نیز در این مرکز خرید می باشد. 

فروشگاه ها و مغازه های مرکز خرید آیکونسیام بانکوک

امکانات سرگرم کننده و خدمات این مرکز خرید بانکوک

قسمتی از این مرکز خرید که سوکسیام نام داشته، 1600 متر مربع مساحت دارد و در آن به ترویج و توسعه فرهنگ و غذاهای 77 استان تایلند پرداخته شده است. این قسمت از مرکز خرید دارای بازار شناور کوچکی نیز می باشد. توریست ها و گردشگران در قسمت سوکسیام این مرکز خرید میتوانند غذاهای مختلف بین المللی را میل کرده و آثار بیشتر از صد هنرمند تایلندی و بین المللی را از نزدیک ببینند. همینطور پارک بزرگی به اسم ریور با ده هزار متر مربع مساحت و یک محوطه عمومی در کنار رودخانه نیز در این مرکز خرید قرار دارند تا توریست ها به راحتی بتوانند در آن به تفریح و خوش گذرانی بگذرانند. بزرگترین آبنمای آسیای جنوی شرقی نیز در این مرکز خرید قرار دارد. 

امکانات سرگرم کننده و خدمات این مرکز خرید بانکوک

نحوه دسترسی به مرکز خرید آیکونسیام بانکوک

این پاساژ از دو طرف با رودخانه احاطه احاطه شده و توریست های تور ارزان تایلند برای رسیدن به آن باید از قایق های بزرگ استفاده کنند.