مرکز خرید آرماگان استانبول : مرکز خرید آرماگان در محله ملا فناری و در خیابان نور عثمانیه واقع شده است. این مرکز خرید جزو یکی از مراکز خرید با قیمت متوسط و بسیار خوب استانبول بوده که برای خرید سوغاتی و هدایا بهترین گزینه پیشنهادی برای توریست ها و گردشگران تور استانبول می باشد. مرکز خرید آرماگان از برندهای گوناگون معروف بین المللی و داخلی، محصولاتی در زمینه های مختلف داشته که شما را از دیگر مراکز خرید شهر بی نیاز می کند. این مرکز خرید علاوه بر مغازه ها و فروشگاه های خوبی که داشته، امکانات تفریحی و خدمات بسیار خوبی هم برای راحتی مشتریان خود فراهم کرده است. 

مرکز خرید آرماگان استانبول

فروشگاه ها و محصولات مرکز خرید آرماگان استانبول

انواع و اقسام محصولات و اجناس مورد نیاز در این مرکز خرید پیدا می شوند. مثل کیف و کفش، پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه، صنایع دستی، زیورآلات و ... . مرکز خرید آرماگان استانبول یکی از بهترین مراکز خرید این شهر بوده که اجناس ترک را اصل به فروش می رساند. این مرکز خرید به دلیل فروش جواهرات و زیورآلات تزئینی و قیمت مناسبی که داشته بسیار معروف شده است. همینطور بهترین سوغات و هدایا را میتوان پیدا کرد. 

فروشگاه ها و محصولات مرکز خرید آرماگان استانبول

امکانات تفریحی و نمایشگاه های مرکز خرید آرماگان

فودکورت، رستوران ها و کافه های مختلفی در این مرکز خرید وجود دارند که انواع و اقسام غذاهای بین المللی، محلی و ترکی را برای مشتریان خود سرو می کنند. همینطور یک سالن سینما نیز در این مرکز خرید پیدا می شود. علاوه بر این ها، نمایشگاه های هنری داخل این مرکز خرید برگزار می شوند که توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری استانبول میتوانند حین خرید از آن ها دیدن کنند. 

امکانات تفریحی و نمایشگاه های مرکز خرید آرماگان

ساعات فعالیت و دسترسی های نزدیک به مرکز خرید آرماگان استانبول

این مرکز خرید استانبول هر روز هفته از ساعت ده صبح تا نه شب باز بوده و توریست و گردشگران تور ارزان استانبول میتوانند با استفاده از مترو و اتوبوس به راحتی به آن برسند. مرکز خرید آرماگان در محله مرکز فروش طلا و جواهر قرار داشته و از ایستگاه اتوبوس و یا مترو نزدیک به مسجد، به آن ده دقیقه راه است.