مرکز خرید آرمادا در آنکارا : یکی از معتبرترین و معروف ترین مراکز خرید شهر آنکارا که سالانه میلیون ها بازدیدکننده نیز دارد، مرکز خرید آرماداست. این مرکز خرید که در سال 2002 با مساحت 120 هزار متر مربع افتتاح شده، در سال 2003 توسط انجمن بین المللی مراکز خرید ACSC به عنوان بهترین بازار خرید اروپا انتخاب شد. مرکز خرید آرمادا در طول سال های مورد تغییرات و بازسازی قرار گرفت و از آنجایی که صاحبان آن زمین های اطراف را خریدند بزرگ تر شد و در سال 2013 به یک مرکز خرید بروز و بزرگ تبدیل شد. هم اکنون توریست ها و گردشگران تور آنکارا میتوانند از این مرکز خرید بزرگ با 250 فروشگاه، چند سینما، رستوران و کافی شاپ دیدن کرده و بهترین و به صرفه ترین خرید خود را داشته باشند.

مرکز خرید آرمادا در آنکارا

فروشگاه ها و برندهای این مرکز خرید آنکارا

مرکز خرید آرمادا هم اکنون 250 فروشگاه و بوتیک متنوع فعال در زمینه های پوشاک زنانه و مردانه، لوازم آرایش، لوازم ورزشی، لباس بچگانه، زیورآلات، ساعت، اسباب بازی، عطر و ادکلن و ... دارد. پوشاک زنانه و مردانه این مرکز خرید در طبقه و همکف قرار دارند. توریست ها و گردشگران برند پوش تور لحظه آخری آنکارا در این مرکز خرید میتوانند پوشاکی از برندهای معروف جین لافت، رندوم، اٌ ایکس ایکس اٌ، جین کالینز، میلا، وای لاندن، جین واکو، فیور، ماوی جینز، جین ال تی بی و ... با مناسب ترین قیمت و کیفیت پیدا کنند. مرکز خرید آرمادا یکی از بهترین مراکز خرید برای خرید لوازم آرایش است. در آرمادا بهترین برندهای اصل دنیا در زمینه لوازم آرایش جمع شده از جمله مک، لوریل گروپ، اتود، اربان دیکی، مایبیلین، آون، کاور گرل، رولون، کلینیک، اوریفلیم و ... . از برندهای لوازم ورزشی نیز میتوان آدیداس، سالامون، اسیسکس، پوما، اسکچیرز، نورس فیس، نایکی، کانورس، فیشر، ویلسون، آندر آرمور و ... را پیدا کرد. 

فروشگاه ها و برندهای این مرکز خرید آنکارا

دیگر امکانات مرکز خرید آرمادا

این مرکز خرید جدا از فروشگاه ها و مغازه های خوبش، رستوران ها و کافی شاپ های خوبی هم در طبقه همکف خود دارد. بهترین و خوشمزه ترین غذاها و نوشیدنی ها را میتوان در رستورانها و کافی شاپ های این مرکز خرید تجربه کرد. همینطور داخل مرکز خرید آرمادا در آنکارا سیستم های خنک کننده قوی و مرکز بازی کودکان، چند سالن سینما و سالن ورزشی نیز ارائه شده تا اسباب راحتی توریست ها را فراهم باشد. پارکینگ این مرکز خرید تا 2200 خودرو ظرفیت دارد. 

دیگر امکانات مرکز خرید آرمادا

ساعات فعالیت و دسترسی های نزدیک به مرکز خرید آرمادا در آنکارا

توریست ها و گردشگران تور ارزان آنکارا میتوانند هر روز هفته از ساعت ده صبح تا ده شب از این مرکز خرید که در فاصله دوازده کیلومتری غرب مرکز شهر می باشد دیدن کرده و خرید کنند.