مراکز خرید شهر بارسلونا : شهر شگفت انگیز و بزرگ بارسلونا مملو از معماری های باشکوه جهانی بوده و برای توریست ها و گردشگران تور اروپا که عاشق هنر و تاریخ هستند، بسیار جذاب خواهد بود. اما این شهر بزرگ اسپانیا جز معماری ها و بناهای مجلل و بسیار زیبایی که داشته، سواحل شنی بسیار عالی، غذاهای ابتکاری و مراکز خرید فوق العاده نیز دارد. امروز میخواهیم برای توریست ها و گردشگران اروپایی، پنج تا از بهترین مراکز خرید طبقاتی و پنج تا از خیابان تجاری معروف در شهر رویاهای اسپانیا، بارسلونا را معرفی کنیم. با ادامه این مقاله میتوان راهنمای کامل خرید در بارسلونا را داشت تا در سفر به این شهر از لحاظ خرید با مشکل روبرو نشوند. این مراکز خرید و خیابان های بارسلونا نمایندگی های مختلفی از جمله منگو، زارا، آدیداس، نایک و ... در زمینه پوشاک و مد دارند. خیابان ها نیز برای افرادی که زمان زیادی برای گشت و گذار در مراکز خرید ندارند، بسیار مناسب می باشند. در ادامه همراه لست تورز بمانید تا با 10 مرکز خرید و خیابان تجاری این شهر بزرگ آشنا شوید.

مراکز خرید این شهر

مرکز خرید دیاگونال مار بارسلونا

این مرکز خرید شهر بارسلونا در سال 2002 و در قسمت انتهای غربی ساخته شده است. مرکز خرید دیاگونال مار به تنهایی تمام امکانات و خدمات را برای قسمت غربی شهر بارسلونا فراهم کرده است. این مرکز خرید به تنهایی 87 هزار مترمربع مساحت داشته و مملو از رستوران ها و مغازه ها در زمینه های مختلف می باشد. بیشتر پوشاک این مرکز خرید مورد استقبال توریست ها و گردشگران تور اسپانیا است. راحت ترین و نزدیک ترین دسترسی به این مرکز خرید، مترو می باشد. 

مرکز خرید دیاگونال مار بارسلونا

مرکز خرید ماره‌ ماگنوم بارسلونا

مرکز خرید سه طبقه اما معروف ماره ماگنوم در سال 1995 تاسیس شده و قبل از خرید مکان مورد علاقه مردم برای زندگی شبانه بود. تمام کلوب های شبانه این مکان به دستور دولت و به خاطر مشکلات ایجاد شده در سال 2002 تعطیل شد. همینطور بعد از گذشت پنج سال این مرکز خرید افت بسیار زیادی کرد اما سرانجام در سال 2007 با تلاش شورای شهر و تبدیل شدن آن به یک مرکز خرید سه طبقه با چشم اندازی از دریا دوباره موفق شد تا به روزهای اوج خود بازگردد. در ادامه با بازسازی در سال 2012 روی آن قرار گرفت یک طبقه دیگر به همراه رستوران به آن اضافه شد.

مرکز خرید ماره‌ ماگنوم بارسلونا

مرکز خرید آرناس بارسلونا

مرکز خرید آرناس در سال 1900 ابتدا به عنوان یک میدان گاوبازی در بارسلونا ساخته شد. تا سال 1977 نیز از این مکان برای برگزاری مسابقه های مختلف استفاده می کردند ولی بعد از اینکه بازی ها تعطیل شد، به یک مکان متروکه تبدیل شد که فقط چند رویداد در آن برگزار می شد. اما در سال 2010 با سرمایه گذاری یک گروه سرمایه گذار خصوصی، تغییراتی روی این مکان داده شد و آن را تبدیل به یک مرکز خرید بزرگ با مساحت سی هزار متر مربع کرد. امروزه توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری اروپا در این مرکز خرید میتوانند علاوه بر خرید، از موزه راک و یک گنبد در سقف دیدن کنند. 

مرکز خرید آرناس بارسلونا

مرکز خرید لیا بارسلونا

یکی دیگر از بهترین مراکز خرید شهر بارسلونا، مرکز خرید لیا است. این مرکز خرید سال 1993 افتتاح شده و نوع جدید از معنی بلوک های ساختمان را به بازدیدکنندگان القا می کند. در طراحی داخلی این مرکز خرید از بلوک هایی استفاده شده که قبلا در بسیاری از ساختمان ها دیده اید. مرکز خرید لیا برای توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری اسپانیا اجناس و کالاهای باکیفیتی در زمینه های مختلف پوشاک، کیف، کفش و ... ارائه داده و همینطور در بازسازی که سال 2006 روی آن انجام شده، چند رستوران کوچک، یک بازار میوه و رستوران های ژاپنی به آن اضافه شده اند. 

مرکز خرید لیا بارسلونا

مرکز خرید گران ویا 2 بارسلونا

یکی از بزرگترین مراکز خرید در اروپا، مرکز خرید گران ویا 2 در شهر بارسلونا می باشد. این مرکز خرید در سال 2002 حدودا بیشتر از هفده میلیون نفر بازدیدکننده از سراسر دنیا داشت. مرکز خرید گران ویا 2 در یک مکان خالی از سکنه و قسمت حومه شهر بارسلونا ساخته شد. امروزه نیز این مرکز خرید یکی از مقاصد مهم و محبوب شهر بارسلونا بوده و همینطور دارای هتل ها و نمایندگی های مختلف نیز می باشد. 

مرکز خرید گران ویا 2 بارسلونا

خیابان های تجاری بارسلونا

خیابان رامبلا کاتالونیا بارسلونا

خیابان معروف لارامبلا درست در قسمت مرکزی شهر بارسلونا قرار داشته و کنار خود خیابان معروف دیگر شهر، خیابان پسیج د گراسیا را دارد. یکی از مهیج ترین کارهای توریست ها و گردشگران تور ارزان اسپانیا پیاده روی در رامبلا است. در دو طرف این خیابان معروف بارسلونا مغازه ها و فروشگاه های بسیاری قرار داشته و خود به تنهایی یک مرکز خرید کامل محسوب می شود. از مغازه های فرش ایرانی اصیل گرفته تا مغازه های جواهر فروشی در این خیابان مشغول به فعالیت هستند. همینطور رستوران های مختلف محلی و بین المللی نیز در آن قرار دارند. 

خیابان رامبلا کاتالونیا بارسلونا

خیابان سانتْس بارسلونا

این خیابان بارسلونا شاید به اندازه خیابان رامبلا و پسیج د گراسیا معروف نباشد اما بین خیابان های این شهر یکی از تجاری ترین خیابان ها بوده و در قاره راوپا بلندترین خیابان تجاری است. این خیابان به تنهایی چهار کیلومتر طول دارد. به توریست ها و گردشگران تور ارزان اروپا پیشنهاد می کنیم که اگر به دنبال خرید ارزان قیمت در شهر بارسلونا هستند، یکراست به سراغ این خیابان بروند. 

خیابان سانتْس بارسلونا

خیابان پورتافریسا بارسلونا

این خیابان نیز مثل خیابان پسیج د گراسیا، کنار خیابان لا رامبلا می باشد. از همین حالا بهتان بگوییم که برای خرید از این خیابان باید یک روز کامل خود را به آن اختصاص دهید. مغازه ها و فروشگاه های مختلفی میتوان در این خیابان بارسلونا پیدا کرد. 

خیابان پورتافریسا بارسلونا

خیابان پورتال دلانخل بارسلونا

یکی از شلوغترین خیابان های تجاری اروپا که کاملا اختصاصی برای عابران پیاده طراحی شده، خیابان پورتال دلانخل است. این خیابان مقصد بهتری بری خرید به همراه گشت و گذار است. بیشترین مغازه هایی که در این خیابان پیدا می کنید مغازه های پارچه فروشی و فروشگاه های زنجیره می باشد. پوشاک در این خیابان بارسلونا با قیمت بسیار پایینی عرضه می شوند. 

خیابان پورتال دلانخل بارسلونا

خیابان پسیج د گراسیا بارسلونا

بعد از خیابان لا رامبلا، یکی دیگر از معروف ترین خیابان های شهر بارسلونا، خیابان پسیج د گراسیا می باشد. این خیابان پیاده روهای بسیار بزرگی داشته و همچنین از معمار معروف اسپانیایی، آنتونی گائودی دو بنای فوق العاده بسیار معروف دارد. توریست ها و گردشگران در این خیابان هر بودجه ای که داشته باشند، باز هم از آن دست خالی بیرون نخواهند آمد. قسمت بالایی این خیابان به مغازه های برندهای لوکس اختصاص داده شده. پیشنهاد لست تورز به شما استراحت در یکی از رستوران های این خیابان و تماشای زیباترین و شادترین خیابان بارسلونا است. 

خیابان پسیج د گراسیا بارسلونا