مراکز خرید سنگاپور : خرید در سفر یکی از لذت بخش ترین و بهترین قسمت سفر است. کشوری که مراکز خرید خوب با اجناس و تخفیف های سالانه خوبی دارد، قطعا از نظر اقتصادی هم رونق فراوانی دارد. درواقع یکی از دلایلی که به توریستی بودن یک شهر یا کشور کمک میکند مراکز خرید و البته تفریحی آن است. اکنون برای شما چند مراکز خرید سنگاپور را معرفی میکنیم تا در سفر به سنگاپور اطلاعات خوبی داشته باشید :

مرکز خرید مارینا بای سندز سنگاپور

یکی از زیباترین مراکز خرید سنگاپور که بسیار باشکوه و نورانی است، مرکز خرید مارینا بای سندز سنگاپور بوده که با طراحی شیک و خاص خودش یکی از لوکس ترین مراکز خرید در سنگاپور میباشد. این مرکز خرید بسیار تمیز و پاکیزه بوده و اجناس و کالاهایی که در سطح دنیا معروف هستند را بفروش میرسانند.

آدرس مرکز خرید مارینا بای سندز سنگاپور

10 Bayfront Avenue, Singapore 018956

مرکز خرید مارینا بای سندز سنگاپور

مرکز خرید ایون اورچارد سنگاپور

اگر میخواهید وقت خود را تنها در یک فروشگاه بزرگ و با امکانات بگذرانید، مرکز خرید ایون اورچارد سنگاپور یکی از بزرگترین مراکز خرید سنگاپور بوده که به توریست ها و گردشگران تور سنگاپور به آن بهشت میگویند را انتخاب کنید. بهترین برندهای مطرح جهان و بهترین رستوران ها در این مرکز خرید قرار دارند.

آدرس مرکز خرید ایون اورچارد سنگاپور

 2 Orchard Turn, Singapore 238801

مرکز خرید ایون اورچارد سنگاپور

مرکز خرید تاکاشیمایا سنگاپور

مرکز خردیئ تاکاشیما یکی از مغازه های زنجیره ای ژاپن است که بیشتر لوازم مخصوص طراحی از مارک ها و برندهای خوب بین المللی ، لباس و پوشاک برای بانوان،کالاهای مو و زیبایی، کتاب، لوازم آرایش و وسایل طراحی ساختمان را دارا میباشد

آدرس مرکز خرید تاکاشیمایا سنگاپور

391 Orchard Rd, Singapore 238873

مرکز خرید تاکاشیمایا سنگاپور

مرکز خرید پاراگون سنگاپور

یکی از مراکز خرید بسیار پیشرفته و با امکانات بسیار در سنگاپور مرکز خرید پاراگون سنگاپور است که بهترین مارک ها و برندهای دنیا را با مد روز به فرو ش میرسانند.

آدرس مرکز خرید پاراگون سنگاپور

290 Orchard Rd, Singapore 238859

مرکز خرید پاراگون سنگاپور