مراکز خرید در شهر میلان ایتالیا : همه میدانند شهر میلان یکی از بهترین شهرهای کشور ایتالیا در زمینه مد و فشن است. میلان پایتخت مد دنیا بوده و در مراکز خرید آن هر آنچه بخواهید را میتوان پیدا کرد. در مراکز خرید این شهر میتوان از جدیدترین محصولات تکنولوژی گرفته تا بهترین پوشاک و لوازم جانبی مد همگی در آن ها به فروش میرسند. شهر میلان برای کشور ایتالیا یکی از قطب های اقتصادی و پایتخت مد می باشد. توریست ها و گردشگران تور اروپا که به شهر میلان سفر می کنند، هرگز بدون خرید و سر زدن به مراکز خرید آن، به کشور خود بازنمیگردند. میلان فروشگاه های بسیاری در زمینه مد و پوشاک داشته و همینطور مملو از نمایندگی های معروف برندهای مد دنیاست. در ادامه با لست تورز همراه باشید تا برای شما مراکز خرید در شهر میلان ایتالیا را معرفی کنیم. 

گالری ویتوریو امانوئل میلان

یکی از قدیمی ترین مراکز خرید تمام دنیا که دارنده اولین و تنهاترین هتل هفت ستاره مورد تایید در دنیا می باشد، گالری ویتوریو امانوئل در شهر میلان ایتالیا است. این مرکز خرید هتل تاون هاوس گالریا را در خود داشته و همین مورد یکی از دلایل معروف شدن گالری ویتوریو امانوئل می باشد. این مرکز خرید یک مجموعه بزرگ چهار طبقه و طاق دارد در مرکز میلان بوده که بسیار مورد استقبال بسیاری از توریست ها و گردشگران تور ایتالیا قرار گرفته است. این مرکز خرید را به خاطر ویکتور امانوئل دوم، اولین پادشاه ایتالیا به این اسم نام گذاری شده. گالری ویتوریو امانوئل دارای بهترین برندهای مد، کتاب و آثار هنری، زیورآلات، رستوران ها و کافه های مختلف می باشد. 

گالری ویتوریو امانوئل میلان

مرکز خرید برایان و بری میلان

این فروشگاه میلان یک دپارتمان استور زنجیره ای ایتالیایی بوده که دفتر اصلی و فروشگاه مرکزی آن نزدیک به میدان سن بابیلا و در مرکز میلان قرار گرفته است. انواع و اقسام برندهای معروف و محبوب بین المللی و داخلی و به خصوص برند اختصاصی Brian & Barry در این مرکز خرید دوازده طبقه نمایندگی دارند. مرکز خرید برایان و بری بهترین کافه ها و بستنی فروشی های سطح شهر را داشته. همینطور در طبقه دوم بهترین و معروفترین برندهای جهان در زمینه زیورآلات و ساعت دارد. دیگر طبقات این مرکز خرید شامل زیورآلات و متعلقات زنانه و مردانه و پوشاک و ... می باشند. این مرکز خرید برایان و بری هر روز هفته از ساعت ده صبح تا ده شب آماده بازدید توریست ها و گردشگران تور لحظه اخری اروپا می باشد. 

مرکز خرید برایان و بری میلان

مرکز خرید اورینتال مال میلان

اورنتال مال، اولین مرکز خرید چینی در این شهر ایتالیا بوده و پنج طبقه بزرگ دارد. اورنتال مال دارای فروشگاه های مختلف و متنوع، سوپرمارکت، رستوران و کافه های مختلف می باشد. توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری ایتالیا در این مرکز خرید میلان میتوانند انواع پوشاک، زیورآلات، کالاهای دیجیتال و ... را پیدا کنند. همینطور اورینتال مال دارای امکانات رفاهی و تفریحی مثل اتاق یوگا، سالن زیبایی چایخانه، رستوران با غذاهای چینی و ایتالیایی می باشد.  

مرکز خرید اورینتال مال میلان

مرکز خرید پیازا پرتلو میلان

پیازا پرتلو یک مرکز خرید عادی و معمولی نیست! شما در این مرکز خرید قطعا تجربه خرید منحصربفردی خواهید داشت. تمام فروشگاه ها، رستوران ها و هایپرمارکت ها همراه با طاق های بسیار زیبا به سمت میدان قرار دارند. همین موضوع باعث شده تا از دیگر مراکز خرید شهر میلان متفاوت باشد. مرکز خرید پیازا پرتلو 25000 مترمربع مساحت داشته و در آن تنوع محصولات همراه با محیطی زیبا یکی از بهترین هاست. این مرکز خرید دارای پارکینگ با ظرفیت بالا، فضای باز و همینطور دسترسی راحت به خیابان برای ترویست ها و گردشگران تور ارزان اروپا می بشاد. 

مرکز خرید پیازا پرتلو میلان

مرکز خرید سنترو میلان

مرکز خرید سنترو، یکی از بزرگترین مراکز خریدی بوده که نزدیک به میلان قرار دارد. تقریبا بیشتر از دویست فروشگاه و بوتیک، یک سوپرمارکت، امکانات تفریحی و خدمات بسیار مناسب و ... دارد. تقریبا 25 رستوران و کافه در مرکز خرید سنترو میلان وجود داشته که انواع و اقسام غذاهای بین المللی و ایتالیایی را برای توریست ها و گردشگران تور ارزان ایتالیا سرو می کنند. این مرکز خرید میلان امکانات و خدمات بسیار خوبی نظیر اینترنت بی سیم رایگان، پارک اسکیت، زمین بازی مخصوص کودکان، مجموعه ورزشی و موزه آلفا رومئو و ... برای مشتریان و بازدیدکنندگان خود ارائه میدهد. مرکز خرید سنترو نود هزار مترمربع مساحت داشته و در فاصله پانزده کیلومتری شهر میلان قرار دارد. 

مرکز خرید سنترو میلان