مراکز خرید باتومی گرجستان : خرید در سفر یکی از واجبات است! میتوان به کشوری دیگر سفر کرد اما خرید نکرد ؟ درواقع یکی از کارهای لذت بخش در مسافرت گشت و گذار و خرید از مراکز خرید است. شهر باتومی گرجستان شهری زیبا و ماندگار بوده و مراکز خرید بسیار خوبی دارد. اکنون برای شما چند مورد از مراکز خرید باتومی گرجستان را معرفی میکنیم

مرکر خرید متروسیتی فوروم باتومی

‌اگر میخواهید یک راست به یک مرکز خرید بزرگ دسترسی داشته باشید، مرکز خرید متروسیتی فوروم باتومی یکی از آن هاست. این مرکز خرید بزرگ و مدرن با طراحی بسیار زیبای داخلی و خارجی طرفداران بسیاری داشته. علاوه بر فروشگاه های رنگارنگ وچند شعبه از بهترین برندهای دنیا، امکانات تفریحی مثل بازی بولینگ در یک سالن بزرگ و یک سینمای بزرگ با بروزترین فیلم ها!.

بازارهای فروش جواهرات خاص باتومی

در شهر باتومی گرجستان، بازارها و مراکز خرید خاصی باری خرید و فروش جواهرات بسیار با ارزش و خاص وجود دارد. یکی از بازارهای فروش جواهرات خاص باتومی، Universal Stock و Gold Stock  میباشد که درخیابان های آوریل و و لِرمونتتوی هستند. توریست های تور گرجستان که به جواهرات علاقه مند هستند میتوانند زیباترین و چشم گیر ترین جواهرات را در داخل این بازارها پیدا کنند.

مرکز تجارتی مسکو باتومی

اگر میخواهید با مناسب ترین قیمت از باتومی گرجستان خرید داشته باشید، بهترین مرکز خرید مناسب برای شما، مرکز تجارتی مسکو باتومی میباشد که قیمت مناسب ترین لباس ها و پوشاک، همینطور لوازم منزل با کیفیت را بفروش میرساند.

مرکز خرید فرودگاه بین‌المللی باتومی

علاقه مندان به مد روز و برند پوشان باید از مرکز خرید فرودگاه بین المللی باتومی دیدن کنند. این مرکز خرید بهترین برندهای مطرح در سراسر جهان را داشته و یکی از مراکز خرید در باتومی میباشد از مالیات گمرکی معاف میباشد. شاید بهتر باشد خریدهای خود را از این مرکز خرید بزرگ در فرودگاه باتومی داشته باشید.