دبی به خاطر داشتن جاذبه های توریستی گوناگونی مثل برج ها، سواحل خوش آب و هوا، هتل های مدرن، مراکز خرید لوکس و ... از جمله مقاصد جذاب توریست ها و گردشگران در آسیا است. توریست ها و گردشگران تور دبی اهداف مختلفی برای سفر به این شهر دارند. برای آن دسته از افراد که برای خرید کردن به دبی سفر کرده اند، ارزان ترین مراکز خرید دبی را معرفی کرده ایم، با لست تورز در ادامه همراه باشید. 

مرکز خرید دراگون مارت دبی

این مرکز خرید که البته به نام های اژدهای دبی و بازار چینی های دبی نیز شناخته می شود، تقریبا 10 سالی می شود که افتتاح شده است. مرکز خرید دراگون مارت نمایشگاه ها، فروشگاه ها مختلف، رستوران ها و شرکت هایی در خود داشته که در زمینه محصولات چینی فعالیت می کنند. یکی از نکات جالب در مورد این مرکز خرید معماری بسیار زیبا و جذاب آن بوده که یک نوع جاذبه برای دبی محسوب می شود. در معماری این مرکز خرید یک اژدها به شکل مارپیچ از بالا به پایین آمده است. از آنجایی که این مرکز خرید شرکت های چینی بسیاری را در خود دارد، توریست ها و گردشگران میتوانند خیلی راحت محصولات چینی ارزان قیمت و البته با کیفیت خریداری کنند. این مرکز خرید در خارج از شهر دبی قرار داشته و نیم ساعت طول می کشد تا از مرکز شهر به آن برسید. 

ساعات فعالیت مرکز خرید دراگون مارت : 

روزهای پنج شنبه، جمعه و شنبه از ساعت 10 صبح تا 12 شب. روزهای یکشنبه تا چهارشنبه از ساعت 10 صبح تا 10 شب.

مرکز خرید دراگون مارت دبی

اوت لت مال دبی

اوت لت ها فروشگاه هایی هستند که میتوانید در آن ها انواع و اقسام برندهای معروف را که هم اکنون کمی قدیمی هستند را با قیمت بسیار باورنکردنی خریداری کنید. در هر شهری، اوت لت ها طرفداران بسیار زیادی دارد. دبی نیز اوت لت های بسیار خوبی داشته که یکی از بهترین آن ها اوت لت مال نام دارد. در این اوت لت میتوانید بیشتر از 1200 برند معروف بین المللی را پیدا کنید. توریست ها و گردشگران تور دبی در این اوت لت میتوانند انواع مبلمان، پوشاک، کیف و کفش، عطر و جواهرات و موبایل را با تخفیف های بسیار عالی خریداری کنند. 

ساعات فعالیت اوت لت مال دبی :

روزهای پنج شنبه و جمعه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۲ شب ؛ روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

اوت لت مال دبی

مرکز خرید ابن بطوطه دبی

یکی دیگر از مراکز خرید ارزان دبی، مرکز خرید ابن بطوطه است. این مرکز خرید جدا از ارزان بودن، دارای جاذبه های توریستی بسیار خاصی می باشد. اسم این مرکز خرید از یک توریست عرب به اسم ابن بطوطه گرفته شده است. این مرکز خرید 5 قسمت اصلی به نام های مصر، هند، چین، ایران، تونس و اندلس دارد. مهم ترین و جذاب ترین نکته در مورد هرکدام از این قسمت ها، معماری آن هاست. زیرا معماری هرکدام از آن ها الهام گرفته از سرزمین های نام برده است. توریست ها و گردشگران تور دبی با بازدید از این مرکز خرید با فرهنگ و آداب رسوم آن کشور و مردمش آشنا خواهند شد. علاوه بر اینها، این مرکز خرید آنقدر بزرگ بوده که 50 رستوران و 20 سینما نیز دارد. 

ساعات فعالیت مرکز خرید ابن بطوطه دبی :

روزهای پنج شنبه، جمعه و شنبه از ۱۰ صبح تا ۱۲ شب ؛ روزهای یکشنبه تا چهارشنبه از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

مرکز خرید ابن بطوطه دبی