مراکز خرید آنتالیا : علاوه بر استانبول، آنتالیا نیز مراکز خرید بسیار خوبی دارد. آنتالیا بیشتر به خاطر سواحل و مراکز خرید فوق العاده ای که داشته مورد استقبال توریست ها و گردشگران قرار گرفته و همانند استانبول جاذبه های گردشگری و تاریخی ندارد. مراکز خرید آنتالیا دارای شعب بسیار از معروف ترین برندهای جهانی و داخلی بوده و حراجی های بسیار خوبی سالانه برگزار می کند و توریست ها و گردشگران بسیاری از تور آنتالیا را به سمت خود جذب می کند. به همین خاطر میتوان گفت یکی از جاذبه های آنتالیا، مراکز خرید نیز هست. در این مقاله مراکز خرید آنتالیا را برای توریست ها و گردشگران تور آنتالیا معرفی کرده ایم :

مرکز خرید دپو آنتالیا

این مرکز خرید در سال 2004 نزدیک به فرودگاه بین المللی تاسیس شده و یکی از شناخته شده ترین مراکز خرید آنتالیا محسوب می شود. مرکز خرید دپو در سال 2013 یکی از پربازدیدترین مرکز خرید در آنتالیا بوده که حدود نود درصد بازدیدکنندگان آن توریست ها و گردشگران تور آنتالیا بودند. البته یکی از دلایل محبوبیت آن نیز میتوان رایگان بودن سرویس رفت و برگشت از مناطق مختلف شهر به مرکز خرید باشد. این ترانسفر رایگان در ساعات و مناطق مشخص شده آماده سرویس دهی هستند. این مرکز خرید پانزده رستوران و کافی شاپ به همراه پنج سینما در خود دارد. حدودا نود مغازه در زمینه های مختلف در مرکز خرید دپو فعالیت می کنند. این مرکز خرید هر روز هفته از ساعت ده صبح تا ده شب باز می باشد. 

مرکز خرید دپو آنتالیا

مرکز خرید مارک آنتالیا

مرکز خرید مارک یکی از جدیدترین مراکز خرید آنتالیا بوده که سال 2013 با 51 هزار مترمربع در مرکز شهر آنتالیا، کنیالتی افتتاح شده. این مرکز خرید علاوه بر مساحت بزرگ خود، معماری مدرن و بسیار زیبایی هم دارد. بیشتر از 155 مغازه در مرکز خرید مارک فعالیت داشته که شامل شعبه هایی از برندهای معروف ترک و بین المللی هستند. علاوه بر 155 مغازه، چندین رستوران و یک پارکینگ بزرگ به وسعت سه هزار خودرو نیز دارد. توریست ها و گردشگران تور آنتالیا هر روز هفته از ساعت ده صبح تا ده شب میتوانند از مرکز خرید مارک دیدن کنند.

مرکز خرید مارک آنتالیا

مرکز خرید میگروس آنتالیا

میگروس، یکی از مهم ترین مراکز خرید بین المللی سوئیسی در آنتالیا بوده که با 460 فروشگاه و مغازه، در زمینه های مختلف بسیار فعالیت می کند مثل کیف و کفش، پوشاک، عطر، محصولات کامپیوتری و ... . تمام این محصولات از برترین برندهای داخلی و بین المللی هستند. مرکز خرید میگروس هر روز هفته از ساعت ده صب تا ده شب و در فصل تابستان از ده صبح تا یازده شب برای توریست ها و گردشگران تور آنتالیا باز می باشد.

مرکز خرید میگروس آنتالیا

مرکز خرید اوزدیلک آنتالیا

از دیگر مراکز خرید معروف و البته قدیمی آنتالیا میتوان به مرکز خرید اوزدلیک اشاره کرد. این مرکز خرید آنتالیا حدودا صد مغازه داشته و در سال 2009 افتتاح شده است. وسعت این مرکز خرید به قدری بوده که توانسته صد فروشگاه، هفت سالن بزرگ سینما، سالن بولینگ، زمین بازی مخصوص کودکان، کافه و بیست رستوران، هایپرمارکت و همینطور دو پارکینگ روباز با ظرفیت سیصد خودرو و یک پارکینگ سرپوشیده با ظرفیت 1100 خودرو را در خود داشته باشد. مرکز خرید اوزدلیک از ده صبح تا ده شب فعالیت می کند.

مرکز خرید اوزدیلک آنتالیا

مرکز خرید تراسیتی آنتالیا

مرکز خرید تراسیتی، یکی دیگر از بزرگ ترین مراکز خرید شهر انتالیا بوده و در سال 2011، در منطقه لارا تاسیس شده است. میتوان گفت بیشتر از 150 فروشگاه از معروف ترین برندهای داخلی و بین المللی و 30 رستوران در این مرکز خرید فعالیت می کنند. علاوه بر اینها، بزرگ ترین سینمای آنتالیا نیز در این مرکز خرید قرار دارد. ساعات کاری مرکز خرید تراسیتی هر روز هفته از ساعت ده صبح تا ده شب می باشد.

مرکز خرید تراسیتی آنتالیا

مرکز خرید شی مال آنتالیا

قدیمی ترین مرکز خرید شهر، مرکز خرید شی مال بوده که سال 2008 افتتاح شده است. این مرکز خرید برای توریست ها و گردشگران تور آنتالیا که علاقه مند به خرید کردن هستند، اولین مقصد است. مرکز خرید شی مال نیز در منطقه لارا قرار داشته و فروشگاه های بسیاری در زمینه های مختلف دارد. علاوه بر فروشگاه ها، انواع رستوران ها، سینما، تئاتر، زمین بازی کودکان، سالن ورزشی، کافه تریا و ... در این مرکز خرید آنتالیا قرار دارند. این مرکز خرید هر روز هفته از ساعت ده صبح تا ده شب به روی توریست ها و گردشگران تور آنتالیا باز می باشد.

مرکز خرید شی مال آنتالیا