مدینه جمیرا

اگر به دبی سفر کردید و از شهر زیبای مدینه جمیرا دیدن نکردید، مسافرت شما هنوز تکمیل نشده ! از آنجایی که شهر دبی به داشتن برتری در مراکز تفریحی و تجاری علاقه دارد مدینه جمیرا نیز از بزرگ ترین مراکز تفریحی دبی به مساحت 40 هکتار است.

مدینه جمیرا

این منطقه برای شرکت جمیرا که دارای تنها هتل هفت ستاره در جهان است که طراحی آن براساس شهرهای سنتی عربی بوده. اگر میخواهید در این منطقه اقامت داشته و از سفر خود لذت ببرید دو هتل در نزدیکی این منطقه به اسم های های القصر و مینا السلام که هر کدام از آن ها 40 رستوران فوق العاده دارند ! امکاناتی که در این منطقه در اختیار شما قرار میگیرد، ساحل اختصاصی، ارائه اینترنت رایگان در کل اتاق ها و سوئیت ها، و 5 زمین تنیس و قایق سواری در آب های خلیج فارس، سالن های ورزشی برای همه سنین و ... که به جذاب بودن این منطقه اضافه میکنند. شما میتوانید اوقات خوش خود را در قسمتی از مدینه جمیرا که به 40 رستوران ، کافی شاپ ها، یک کلوپ شبانه و حتی یک سالن آمفی تئاتر و .. اختصاص داده شده بگذرانید. همه این امکانات باهم در این منطقه جمع شده تا مدینه جمیرا را خاص تر و پر بازدیدتر کند.

مدینه جمیرا

علاقه مندان به خرید نگران نباشند بازار سوق مدینه در این منطقه نزدیک به شما خواهد بود. مدینه جمیرا جزو یکی از فوق العاده ترین استراحتگاه ها در جهان است این را از کسانی که مسافران تور دبی بودند بپرسید قطعا آنها تایید خواهند کرد. اگر میخواهید مراسم ازدواج و یا کنفرانس ها و ضیافت های رسمی تان به بهترین شکل ممکن در یکی از بهترین مناطق جهان برگزار شود میدنه جمیرا بهترین انتخاب شماست! با انتخاب این منطقه برای برپا کردن ضیافت ها رسمی و یا غیر رسمی خود مراسمی بی نقص و بسیار مجلل را تجربه میکنید.

نگران دسترسی های خود به مراکز تفریحی و فرودگاه نداشته باشید از مدینه جمیرا تا فرودگاه بین المللی دبی 25 دقیقه و تا نزدیک ترین مرکز خرید ده دقیقه فاصله دارد. پارم آبی Wild wadi  هم در کنار این استراحتگاه باشکوه قرار دارد.

آدرس مدینه جمیرا :

پایان خیابان جمیرا و در ۱ کیلومتری برج العرب، هتل جمیرا بیچ و پارک آبی وایلد وادی قرار دارد.