محله چینی ها در کوالالامپور : از محبوب ترین و پرطرفدارترین مناطق کوالالامپور، میتوان به محله چینی ها اشاره کرد. این محله در هر روز از سال رنگارنگ تر از قبل بوده و انگار هیچوقت خاموش نمی شود. این محله در خیابان پتالینگ قرار داشته و چینی هایی که ساکن کوالالامپور هستند، آن را بنا کردند. محله چینی ها امروزه یکی از شلوغ ترین و معروف ترین جاذبه های گردشگری این شهر بین توریست ها و گردشگران تور مالزی است. بیشتر توریست ها و گردشگران محل اقامت خود در کوالالامپور را محله چینی ها در نظر می گیرند. چینی ها اوایل قرن 1800 وارد منطقه پنانگ شده و این محله چینی ها را که امروز میبینید با فروشگاه های مختلف، خانه های زیبای روستایی که به سبک چینی معماری شده اند، بوجود آوردند. در این محله معابد دیدنی بسیاری قرار دارند، مثل معبد گوآن دی که از سال 1888 ساخته شده، معبد چان سی شو یوان، معبد کوآن تی با معماری زیبا و فوق العاده شرقی و معبد سری ماهاماریامان که از قدیمی ترین و زیباترین معابد هندوی مالزی است.

محله چینی ها در کوالالامپور

بارازهای محله چینی ها در کوالالامپور

در این محله شلوغ و پر سر و صدا، بهترین خرید را داشته باشید. توریست ها و گردشگران تور ارزان مالزی اگر به دنبال خریدی ارزان و مرقون به صرفه هستند، محله چینی ها را از دست ندهند. خیابان پتالینگ شب ها، دارای بازار شبانه فوق العاده ای بوده که صدها غرفه در آن در زمینه های مختلف فعالیت می کنند. در این محله انواع گیاهان دارویی، پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه، کیف و کفش، عطر، لوازم بهداشتی و آرایشی و ... پیدا می شود، حتی اجناس تقلبی! کالاها و محصولات این بازار قیمت بسیار مناسبی دارد. بازار اصلی این محله هر روز هفته از ساعت ده صبح تا یازده شب باز می باشد.

بارازهای محله چینی ها در کوالالامپور

دسترسی به محله چینی ها در کوالالامپور

توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری مالزی برای رسیدن به محله چینی ها میتوانند از قطار سبک شهری ال آر تی استفاده کرده و در ایستگاه پاسار سنی پیاده شوند. بعد از ده دقیقه پیاده روی به خیابان پتالینگ برسند.